Posato
Flørter med forumet
Hei BV-brukere 
Jeg har googlet litt rundt etter "ømme nipler i 5 dager" nå og lest mye, men samtidig så er jeg veldig interessert i hva du/dere brukere fra dette årstallet tenker om søkeordet mitt og om du/dere har noen tanker/opplevelser o.l du/dere vil dele med meg.
Detaljerte opplysninger:
Hva tror du at sjansen for at jeg endelig er blitt gravid igjen er?
NB: Skal forresten kjøpe en test på mandag og teste meg på tirsdag om det er noen som stemmer for at det kan være lurt
Takk på forhånd for mulige tilbakemeldinger dere gir meg

Jeg har googlet litt rundt etter "ømme nipler i 5 dager" nå og lest mye, men samtidig så er jeg veldig interessert i hva du/dere brukere fra dette årstallet tenker om søkeordet mitt og om du/dere har noen tanker/opplevelser o.l du/dere vil dele med meg.
Detaljerte opplysninger:
- Mensen var fra 6. mai - 10. mai. Neste mens skal komme den 1. juni.
- Eggløsning var den 18. mai (via en app jeg har som heter Min kalender).
- Disse datoene har vi hatt oss så langt etter denne månedens mensen.: 15. mai, 16. mai, 18.mai, 20.mai, 22. mai, 23. mai, 25. mai og 27. mai. -Jeg har da unngått å gå på do med engang etter å bli sprutet i. Har heller latt spermen blitt liggende i høna en stund (minst 5-10 min men også hele døgnet, før jeg har gått på do).
- Siden 24. mai så har jeg hatt veldig ømme nipler. -Jeg kjenner ømheten uten å ta på de, og når jeg kommer nær de med noe (dusjstrålen, at forlovede koser med de, noe skumper i de eller at jeg har et pledd imellom og kommer nær med armen så er det på en måte ubehagelig vondt/ømt uten at det er en stor smerte selvfølgelig).
- Ømme nipler er noe jeg aldri har så lenge før forventet mensen tidligere, -maks 1 dag med ømme nipler før forventet mens.
- Hadde en SA 25.desember Ifjord (6uke), og hørt at det er lett å bli fort gravid igjen etter en SA.. Så litt rart at det har gått så lang tid imellom..

Hva tror du at sjansen for at jeg endelig er blitt gravid igjen er?

NB: Skal forresten kjøpe en test på mandag og teste meg på tirsdag om det er noen som stemmer for at det kan være lurt

Takk på forhånd for mulige tilbakemeldinger dere gir meg
Last edited: