Ømme bryster

Lucky#1

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Jeg har skikkelig vondt i brystene, det sprenger omtrent, klarer ikke ha på BH og vrir meg i smerte når det er kaldt :( er det normalt? Jeg har jo vært øm i noen uker, men nå er det virkelig ille..
 
Anbefaler også sportsbh! Kan ikke leve uten, jeg har også sykt vonde og ømme pupper, men med riktig bh så kommer jeg meg gjennom dagen :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
 
Her også, helt forferdelig ømme og vonde bryster. I dag var det så ille at jeg tenkte det måtte være betennelse eller noe i begge to :-/ Men skjønner at det ikke er det, da. De har også vokst veldig, alle bher som var passe før graviditeten er for små nå :p
 
Her også, helt forferdelig ømme og vonde bryster. I dag var det så ille at jeg tenkte det måtte være betennelse eller noe i begge to :-/ Men skjønner at det ikke er det, da. De har også vokst veldig, alle bher som var passe før graviditeten er for små nå :p

Her og. . Måtte ut og kjøpe ny bh!
 
Sportsbh eller ammebh er redningen! Pass på når det blir kaldt så dere ikke får brystbetennelse! Helsikkes vondt!!


TuMmY LoVe
 
Jeg hadde slik for noen uker siden, heldigvis roet seg litt. Jeg kjøpe tubebh på HM, Om du skjønner hvilken jeg mener? Billige, merker ikke du har de på. På de verste dagene med ømhet har jeg gått med ulltrøye, det hjelper på.


Excuse me- damn that autocorrect.
 
Har prøvd sportsbh, men de presser og da gjør det også vondt.. Jeg har noen ammebh'er hjemme hos mamma, får hente de imorgen og se om det blir bedre.. Hva er symptomer på brystbetennelse?
 
Jeg har det verst om natta. Spesielt hvis jeg skal snu meg fra rygg til siden. Da er det bare å gi opp ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fikk anbefalt en amme-bh som heter Bravado. Er det noen som har brukt det merket som bruker e-cup+?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp