Hope90 Pergo baby?? VIP 21 Jun 2013 #21 Lykke*2 skrev: Kan ikke du spå deg selv? Eller er det ikke mulig? Noen regler i spåverden, kanskje , hva vet jeg? Sent from my iPad using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Ja jeg kan spå meg selv App<3
Lykke*2 skrev: Kan ikke du spå deg selv? Eller er det ikke mulig? Noen regler i spåverden, kanskje , hva vet jeg? Sent from my iPad using BV Forum mobile app Klikk for å utvide … Ja jeg kan spå meg selv App<3
BabyLykke2014 Tobarnsmamma Oktoberskatter 2014 Novemberskattene 2014 <3 21 Jun 2013 #22 Ungmor90 skrev: Ja jeg kan spå meg selv App<3 Klikk for å utvide … Gjorde du det eller? Stemmer det? Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Ungmor90 skrev: Ja jeg kan spå meg selv App<3 Klikk for å utvide … Gjorde du det eller? Stemmer det? Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Hope90 Pergo baby?? VIP 21 Jun 2013 #23 Ja det har jeg gjort mange ganger I perioder legger jeg dagslegg som forteller hvordan dagen min vil bli. Disse har ALLTID stemt
Ja det har jeg gjort mange ganger I perioder legger jeg dagslegg som forteller hvordan dagen min vil bli. Disse har ALLTID stemt
BabyLykke2014 Tobarnsmamma Oktoberskatter 2014 Novemberskattene 2014 <3 21 Jun 2013 #24 Ungmor90 skrev: Ja det har jeg gjort mange ganger I perioder legger jeg dagslegg som forteller hvordan dagen min vil bli. Disse har ALLTID stemt Klikk for å utvide … Oi, så spennende da!
Ungmor90 skrev: Ja det har jeg gjort mange ganger I perioder legger jeg dagslegg som forteller hvordan dagen min vil bli. Disse har ALLTID stemt Klikk for å utvide … Oi, så spennende da!