Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det vet jegØmme bryster kan bety mange ting. Men mest normalt er det og en hormonell forandring i kroppen
Mamma til verdens beste gutt som snakker om baby hver dag
Håper detJeg fikk ømme bryster dagen etter eggløsning og de ble bare verre og verre. Ikke var de bare ømme, men de vokste rett og slett. Merket det på bhen og samboeren la også merke til det. Samme pp testet jeg positivtså det kan hende det samme skjer deg!
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Har begynt å kjenne litt forandringer i bryster i løpet av dagenForrige gang jeg testet positivt fikk jeg ømme pupper så og si over natten. Var litt sår når jeg la meg og når jeg våknet opp dagen etter (10 eller 11 dpo), var de super ømmeMens første gangen kom det gradvis
Tror egentlig alt er mulig med disse kroppene våre
App <3
Ååå, så spennende!Har begynt å kjenne litt forandringer i bryster i løpet av dagende føles tyngre båt jeg tar av bh men ikke riktig ømme ennå
håper det kommer over natten nå
![]()
Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3
Tilhører Før Svangerskapet <3
Takk skal du haÅåå, så spennende!Jeg skal krysse det jeg kan for at de blir helt forferdelige og at det er første ordentlige tegn fra en spire
Jeg skal til og med krysse bena for deg i kveld
![]()
App <3
Hihi, han fikk ikke tilgang i går siden han var på kurs og jeg sov min dypeste søvn når han kom hjemTakk skal du hahåper du krysset bena etter mannen hadde hatt tilgang da
hihi litt morgen humor
men jeg kjente betydelig forandring i dag når jeg våknet og snudde meg i sengen da føltes de mer ømme
og fikk lurt mannen til å kjenne og han sa de var hardere og virket større
håper virkelig dette er symptomer på graviditet og ikke mensen
Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3
Egentlig skal jeg ikke teste før på søndag men begynner å bli veldig fristet til å teste i morgen tidlig igjenHihi, han fikk ikke tilgang i går siden han var på kurs og jeg sov min dypeste søvn når han kom hjemDette er veldig spennende altså
Når skal du teste igjen da?
App <3
Egentlig skal jeg ikke teste før på søndag men begynner å bli veldig fristet til å teste i morgen tidlig igjenvi får se om ikke jeg klarer å vente til lørdag værtfall
Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3
Det så ut som om jeg fikk en skyggestrek i dag, men den forsvant igjenHar du testet enda eller?det er ikke lenge til søndag nå! Og jeg er spent på resultatet!
Det så ut som om jeg fikk en skyggestrek i dag, men den forsvant igjenså vi får se
Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3
Ja det gjenstår å seOi, så spennende!da er du sikkert gravid da
en strek kommer ikke uten grunn!!
Ja det gjenstår å seBrystene er i værtfall SUPER vonde når jeg tar av bhen
og det har de kun vært likefør jeg har fått en klar positiv test
![]()
Skal kjøpe nye i helgen å ta på søndag morgenTest test test!
Hilsen testoman! Hehe
★Snuppe født 25.09.2010★
♥Vil ha 2014 baby♥
Fra appen såklart;-)
Kan ikke du spå deg selv? Eller er det ikke mulig? Noen regler i spåverden, kanskje , hva vet jeg?Er dette noe som tar seg opp i løpet av en ukes tid og blir ømmere for hver dag som går? Eller skjer det sånn over natta lissom?jeg kan ikke huske det
håper det er noen som kan
Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3