Ømme bryster?!

Hope90

Pergo baby??
VIP
Er dette noe som tar seg opp i løpet av en ukes tid og blir ømmere for hver dag som går? Eller skjer det sånn over natta lissom?:) jeg kan ikke huske det:P håper det er noen som kan :D

Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3
Tilhører Før Svangerskapet <3

Ømme bryster kan bety mange ting. Men mest normalt er det og en hormonell forandring i kroppen

Mamma til verdens beste gutt som snakker om baby hver dag

Ømme bryster kan bety mange ting. Men mest normalt er det og en hormonell forandring i kroppen

Mamma til verdens beste gutt som snakker om baby hver dag
Ja det vet jeg :). Bare lurte på om det skjer over natta ar de blir super ømme eller om de blir gradevis ømmere over tid:)

App<3

Jeg fikk ømme bryster dagen etter eggløsning og de ble bare verre og verre. Ikke var de bare ømme, men de vokste rett og slett. Merket det på bhen og samboeren la også merke til det. Samme pp testet jeg positivt :) så det kan hende det samme skjer deg!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg fikk ømme bryster dagen etter eggløsning og de ble bare verre og verre. Ikke var de bare ømme, men de vokste rett og slett. Merket det på bhen og samboeren la også merke til det. Samme pp testet jeg positivt :) så det kan hende det samme skjer deg!

Håper det :D se føles større og litt bittelitt ømme så håper det er starten på det jeg hadde i fjor da jeg ble gravid :D husker se var så ømme at de føltes som om de skulle falle av :P jeg var skråsikker på at jeg var gravd g tok rett og slett testen bare for å ta den :) men husker jo selvfølgelig ikke hvordan det startet :P så typisk :p

Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3

Forrige gang jeg testet positivt fikk jeg ømme pupper så og si over natten. Var litt sår når jeg la meg og når jeg våknet opp dagen etter (10 eller 11 dpo), var de super ømme :P Mens første gangen kom det gradvis ;) Tror egentlig alt er mulig med disse kroppene våre :P

App <3

Forrige gang jeg testet positivt fikk jeg ømme pupper så og si over natten. Var litt sår når jeg la meg og når jeg våknet opp dagen etter (10 eller 11 dpo), var de super ømme :P Mens første gangen kom det gradvis ;) Tror egentlig alt er mulig med disse kroppene våre :P

App <3
Har begynt å kjenne litt forandringer i bryster i løpet av dagen :) de føles tyngre båt jeg tar av bh men ikke riktig ømme ennå :P håper det kommer over natten nå :D

Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3

Har begynt å kjenne litt forandringer i bryster i løpet av dagen :) de føles tyngre båt jeg tar av bh men ikke riktig ømme ennå :P håper det kommer over natten nå :D

Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3
Ååå, så spennende! :D Jeg skal krysse det jeg kan for at de blir helt forferdelige og at det er første ordentlige tegn fra en spire ;) Jeg skal til og med krysse bena for deg i kveld :P ;)

App <3

Ååå, så spennende! :D Jeg skal krysse det jeg kan for at de blir helt forferdelige og at det er første ordentlige tegn fra en spire ;) Jeg skal til og med krysse bena for deg i kveld :P ;)

App <3
Takk skal du ha :D håper du krysset bena etter mannen hadde hatt tilgang da :P hihi litt morgen humor :) men jeg kjente betydelig forandring i dag når jeg våknet og snudde meg i sengen da føltes de mer ømme :) og fikk lurt mannen til å kjenne og han sa de var hardere og virket større :D håper virkelig dette er symptomer på graviditet og ikke mensen :p

Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3

Takk skal du ha :D håper du krysset bena etter mannen hadde hatt tilgang da :P hihi litt morgen humor :) men jeg kjente betydelig forandring i dag når jeg våknet og snudde meg i sengen da føltes de mer ømme :) og fikk lurt mannen til å kjenne og han sa de var hardere og virket større :D håper virkelig dette er symptomer på graviditet og ikke mensen :p

Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3
Hihi, han fikk ikke tilgang i går siden han var på kurs og jeg sov min dypeste søvn når han kom hjem :P Dette er veldig spennende altså :D Når skal du teste igjen da? :)

App <3

Hihi, han fikk ikke tilgang i går siden han var på kurs og jeg sov min dypeste søvn når han kom hjem :P Dette er veldig spennende altså :D Når skal du teste igjen da? :)

App <3
Egentlig skal jeg ikke teste før på søndag men begynner å bli veldig fristet til å teste i morgen tidlig igjen :P vi får se om ikke jeg klarer å vente til lørdag værtfall :D

Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3

Egentlig skal jeg ikke teste før på søndag men begynner å bli veldig fristet til å teste i morgen tidlig igjen :p vi får se om ikke jeg klarer å vente til lørdag værtfall :D

Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3

Søndag? Det er jo sååå lenge til :P Det lønner seg jo å vente lengst mulig, men ja, jeg skjønner du klør i fingrene ;) Jeg hadde IKKE klart å holde meg i alle fall! Jeg forventer oppdatering så fort du har tatt en test, MED bilde ;) (jeg elsker bilder!)

Har du testet enda eller? :) det er ikke lenge til søndag nå! Og jeg er spent på resultatet!

Har du testet enda eller? :) det er ikke lenge til søndag nå! Og jeg er spent på resultatet!

Det så ut som om jeg fikk en skyggestrek i dag, men den forsvant igjen :P så vi får se :)

Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3

Det så ut som om jeg fikk en skyggestrek i dag, men den forsvant igjen :P så vi får se :)

Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3

Oi, så spennende! :) da er du sikkert gravid da :D en strek kommer ikke uten grunn!!

Oi, så spennende! :) da er du sikkert gravid da :D en strek kommer ikke uten grunn!!

Ja det gjenstår å se :D Brystene er i værtfall SUPER vonde når jeg tar av bhen :D og det har de kun vært likefør jeg har fått en klar positiv test :D

Ja det gjenstår å se :D Brystene er i værtfall SUPER vonde når jeg tar av bhen :D og det har de kun vært likefør jeg har fått en klar positiv test :D

Du får ta en ny test om noen dager igjen, da er jeg sikker på at den er positiv :)

Test test test!
Hilsen testoman! Hehe

★Snuppe født 25.09.2010★
♥Vil ha 2014 baby♥

Fra appen såklart;-)

Er dette noe som tar seg opp i løpet av en ukes tid og blir ømmere for hver dag som går? Eller skjer det sånn over natta lissom?:) jeg kan ikke huske det:P håper det er noen som kan :D

Jente født 04.08.10 <3
Håper på en 2014 baby <3
Kan ikke du spå deg selv? Eller er det ikke mulig? Noen regler i spåverden, kanskje , hva vet jeg?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Back
Topp