Øm/vondt i magen

Bkno6545372

Betatt av forumet
I dag er jeg 16+4, og i går begynte jeg å bli så øm i magen.. Og i dag er det nesten verre, gjør vondt når jeg trykker på magen og er vondt å reise seg opp og sånn.. Er det dette som er ligament smerter? Skal til legen i dag, så regner med jeg får svar da...
 
Hørtes kjent ut. Spesielt vondt å reise seg eller sette seg. Sittet mest på siden ned mot lysken til meg men har konkludert med at det er voksesmerter :)
 
Hørtes kjent ut. Spesielt vondt å reise seg eller sette seg. Sittet mest på siden ned mot lysken til meg men har konkludert med at det er voksesmerter :)
Er mest på sidene ja, når jeg trykker der gjør det ekstra vondt.. Kan ha noe med at magen plutselig har kommet de siste dagene også :)
 
Kan høres ut som ligament smerter ja. Det er helt ufarlig og kommer av at livmora vokser ;)
Har hatt en del av det jeg også de siste dagene, merker det blir vondere om jeg bruker magemusklene (strkker meg, løfter litt tungt, hoster osv)
 
Kan høres ut som ligament smerter ja. Det er helt ufarlig og kommer av at livmora vokser ;)
Har hatt en del av det jeg også de siste dagene, merker det blir vondere om jeg bruker magemusklene (strkker meg, løfter litt tungt, hoster osv)
Her har det bare vært i går og i dag,men er akkurat som at magen har sprettet ut nå også ;) er helt likt hos meg;)
 
Sånn her og. Mest når jeg reiser meg opp da kjenner jeg det stikker på begge sidene. Bare livmor/mage som vokser tenker jeg :)
 
Legen min mente faktisk at det kunne være begynnelsen til bekkenløsning, men det tror jeg ikke... Som sagt har jo magen plutselig kommet de siste dagene, så tror det er ligament smerter :)
 
Back
Topp