Øm i underlivet

Lykkenerstor

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Sensommerbarna 2016
Juligull2021
Junibollene 2023
De siste dagene har jeg hatt grusomt vondt nedentil, beklager detaljer. Kjønnsleppene mine har blitt 3-4 ganger så store, det gjør utrolig vondt og er veldig ubehagelig.. Noen andre som har noe erfaring med dette?? Er 38+1 idag
 
Jeg er 36+0 og opplever mye det du skriver. Jeg Har ikke sett etter om de er blitt større (leppene) men jeg verker veldig der nede. Opplevde at ene siden sov/prikket her om dagen.
Skal til jordmor i morgen på kontroll,skal høre om det er ufarlig/normalt:)
 
Jeg er 36+0 og opplever mye det du skriver. Jeg Har ikke sett etter om de er blitt større (leppene) men jeg verker veldig der nede. Opplevde at ene siden sov/prikket her om dagen.
Skal til jordmor i morgen på kontroll,skal høre om det er ufarlig/normalt:)
Godt å høre jeg ikke er alene, kan du oppdatere meg etter du har hvert der?:p
 
Er nok helt normalt dette også. Kan være åreknuter/blodsamling. Da sprenger det spesielt når man reiser seg, har stått lenge ol. Leppene blir veldig hovne og store, kan også skifte farge
 
Er nok bare et godt tegn :) Vært sånn alle tre gangene. Baby sin tyngde presser på, og man hovner opp der nede :) Men såklart er det lurt å spørre jm dersom du blir bekymret :)
 
Er nok bare et godt tegn :) Vært sånn alle tre gangene. Baby sin tyngde presser på, og man hovner opp der nede :) Men såklart er det lurt å spørre jm dersom du blir bekymret :)

Samme her, men denne gang merker jeg det til og med når jeg tørker meg etter tissepause at det er ubehagelig/ømt :rolleyes:o_O
 
Legen sa i dag at hevelse nedentil var normalt og hadde sin forklaring i økt blodomløp generelt i kroppen.
Helt ufarlig,men man skulle oppsøke jordmor/lege om smertene ble veldig sterke eller hevelsen ble urovekkende stor..!
 
Vært hoven der siden 2.trimester, var utrolig ubehagelig i starten, men nå har jeg blitt vant til det. Man får ikke gjort så mye. Et tips er å vaske seg nedentil med bare vann, unngå noe som helst såpe, så det blir mindre irritert..
 
Vært hoven der siden 2.trimester, var utrolig ubehagelig i starten, men nå har jeg blitt vant til det. Man får ikke gjort så mye. Et tips er å vaske seg nedentil med bare vann, unngå noe som helst såpe, så det blir mindre irritert..
Takk for tipset :p!
 
Back
Topp