De siste dagene har jeg hatt grusomt vondt nedentil, beklager detaljer. Kjønnsleppene mine har blitt 3-4 ganger så store, det gjør utrolig vondt og er veldig ubehagelig.. Noen andre som har noe erfaring med dette?? Er 38+1 idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre jeg ikke er alene, kan du oppdatere meg etter du har hvert der?Jeg er 36+0 og opplever mye det du skriver. Jeg Har ikke sett etter om de er blitt større (leppene) men jeg verker veldig der nede. Opplevde at ene siden sov/prikket her om dagen.
Skal til jordmor i morgen på kontroll,skal høre om det er ufarlig/normalt![]()
Er nok bare et godt tegnVært sånn alle tre gangene. Baby sin tyngde presser på, og man hovner opp der nede
Men såklart er det lurt å spørre jm dersom du blir bekymret
![]()
Samme her, men denne gang merker jeg det til og med når jeg tørker meg etter tissepause at det er ubehagelig/ømt![]()
Ja dette er 5.hos meg så det kan jeg skrive under påSånn er det her også. Blitt verre for hver graviditet.
Takk for tipsetVært hoven der siden 2.trimester, var utrolig ubehagelig i starten, men nå har jeg blitt vant til det. Man får ikke gjort så mye. Et tips er å vaske seg nedentil med bare vann, unngå noe som helst såpe, så det blir mindre irritert..