Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist Ta vare på hverandre!Jeg mistet etter to timer på legevakten. På sykehuset nå.
Fy søren det var vondt å høreTakk for alle gode ord
Vi trodde virkelig det var vår tur i år, etter 4 år og 7 ivf forsøk. Veien fra himmel til helvete tok bare 3 timer fra jeg følte noe var feil til det var over. Det er vanskelig å akseptere når vi har sett hjertet banke 3 ganger og alt var bra på duo test for en knapp uke siden. Jeg er utslitt etter stort blodtap og en blodprosent på 8 nå. Kroppen skal få hvile og så får vi ta en dag av gangen.
Lykke til videre alle sammen!
Dette var virkelig, virkelig trist å lese. Vet hvor fælt det er å miste, men føler så uendelig med dere ut fra veien dere har gått i tillegg. Sender dere all kjærlighet og gode tankerTakk for alle gode ord
Vi trodde virkelig det var vår tur i år, etter 4 år og 7 ivf forsøk. Veien fra himmel til helvete tok bare 3 timer fra jeg følte noe var feil til det var over. Det er vanskelig å akseptere når vi har sett hjertet banke 3 ganger og alt var bra på duo test for en knapp uke siden. Jeg er utslitt etter stort blodtap og en blodprosent på 8 nå. Kroppen skal få hvile og så får vi ta en dag av gangen.
Lykke til videre alle sammen!