Økt utflod?

Så trist å høre:( Har selv mistet en gang i uke 12+4 og det var helt forferdelig. Føler med deg. Håper du har gode mennesker rundt deg som tar godt vare på deg. Sender deg en lang klem:Heartred
 
Veldig trist å høre... Sender deg varme tanker:Heartred
 
Det var veldig trist :(
 
Nei og nei, så forferdelig trist! :( Tenkt masse på deg i dag, håper det går etter forholdene greit med dere. Dere som har hatt en så lang vei også, hvis jeg husker riktig :( Ta vare på hverandre, så håper jeg at neste spire sitter raskt og blir værende til termin :Heartred
 
Takk for alle gode ord :Heartbigred

Vi trodde virkelig det var vår tur i år, etter 4 år og 7 ivf forsøk. Veien fra himmel til helvete tok bare 3 timer fra jeg følte noe var feil til det var over. Det er vanskelig å akseptere når vi har sett hjertet banke 3 ganger og alt var bra på duo test for en knapp uke siden. Jeg er utslitt etter stort blodtap og en blodprosent på 8 nå. Kroppen skal få hvile og så får vi ta en dag av gangen.
Lykke til videre alle sammen!
 
Takk for alle gode ord :Heartbigred

Vi trodde virkelig det var vår tur i år, etter 4 år og 7 ivf forsøk. Veien fra himmel til helvete tok bare 3 timer fra jeg følte noe var feil til det var over. Det er vanskelig å akseptere når vi har sett hjertet banke 3 ganger og alt var bra på duo test for en knapp uke siden. Jeg er utslitt etter stort blodtap og en blodprosent på 8 nå. Kroppen skal få hvile og så får vi ta en dag av gangen.
Lykke til videre alle sammen!
Fy søren det var vondt å høre :sorry::Heartred
Vet alt for godt hvordan det er å miste en ønsket spire, og dere har holdt på mye lenger enn oss!
 
Takk for alle gode ord :Heartbigred

Vi trodde virkelig det var vår tur i år, etter 4 år og 7 ivf forsøk. Veien fra himmel til helvete tok bare 3 timer fra jeg følte noe var feil til det var over. Det er vanskelig å akseptere når vi har sett hjertet banke 3 ganger og alt var bra på duo test for en knapp uke siden. Jeg er utslitt etter stort blodtap og en blodprosent på 8 nå. Kroppen skal få hvile og så får vi ta en dag av gangen.
Lykke til videre alle sammen!
Dette var virkelig, virkelig trist å lese. Vet hvor fælt det er å miste, men føler så uendelig med dere ut fra veien dere har gått i tillegg. Sender dere all kjærlighet og gode tanker :Heartbigred
 
:(:Heartbigred
 
Back
Topp