Økt utflod?

Cookies

Forelsket i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg har akkurat jobbet litt i hagen, sittet bøyd fremover på huk en del. Gikk så inn for å slappe av litt og plutselig føler jeg at noe renner ut av meg. Løp inn på do og ser at trusa er gjennomvåt.

Er alene hjemme så ringte føden med hjertet i halsen. De mente det var økt utflod men kunne ikke si sikkert. Skal kontakte legevakt hvis det vedvarer eller jeg begynner å blø.

Litt stressa, noen som har opplevd liknende?
 
Heeelt vanlig! Jeg bruker helst truseinnlegg for tiden pga mengden utflod!
 
Jepp, er helt normalt så ikke uroe deg så lenge det ikke har antydning til rødfarge. Bare å begynne med innlegg, bruker det nesten hele tiden selv. Men man må huske å lufte litt også, så dropp feks. på natterstid. Man kan få sopp om det blir for tett
 
Merker at der har økt ja, spesielt siste uka syns jeg det har vært mer. Er 16+4 i dag.
 
Heeelt vanlig! Jeg bruker helst truseinnlegg for tiden pga mengden utflod!
Jepp, er helt normalt så ikke uroe deg så lenge det ikke har antydning til rødfarge. Bare å begynne med innlegg, bruker det nesten hele tiden selv. Men man må huske å lufte litt også, så dropp feks. på natterstid. Man kan få sopp om det blir for tett
Merker at der har økt ja, spesielt siste uka syns jeg det har vært mer. Er 16+4 i dag.
Jeg fikk plutselig lyst ferskt blod på papiret og mer murringer og har reist ned på legevakten nå. Hvilepuls på 90 og freaker helt ut
 
Skjønner bekymringen, og bra du er dratt på legevakt. Krysser fingrene for en uskyldig blødning. Hvor mange uker er du?
 
Jeg har akkurat jobbet litt i hagen, sittet bøyd fremover på huk en del. Gikk så inn for å slappe av litt og plutselig føler jeg at noe renner ut av meg. Løp inn på do og ser at trusa er gjennomvåt.

Er alene hjemme så ringte føden med hjertet i halsen. De mente det var økt utflod men kunne ikke si sikkert. Skal kontakte legevakt hvis det vedvarer eller jeg begynner å blø.

Litt stressa, noen som har opplevd liknende?
Ja har hatt lignende en gang ihvertfall denne gangen. Litt merkelig, men ga seg da.
 
Krysser fingrene for deg og håper på det beste:Heartred Skjønner godt at du blir redd.

Jeg har også hatt økt utflod og er nå 12+5.
 
Håper de finner ut av at det var en uskyldig blødning!

Det du beskriver har jeg mye av, føles som at jeg plutselig får mensen hver gang det renner ut utflod. Hatt det slikt siden 2 dager etter eggløsning og hadde det likt i forrige svangerskap! Da var jeg nødt til å bruke truseinnlegg hele svangerskapet, og må visst det denne gangen også... jeg er 10+5.
 
Hei, har opplevd linknende... vil ikke skremme deg, men i mitt tilfelle mistet jeg i uke 9
 
Uææ, syns det er skummelt at Endeligmintur ikke har svart enda :nailbiting::nailbiting::nailbiting: krysser fingrene for at alt har gått bra :Heartred
 
Tenker på deg, og håper alt er bra :Heartred
 
Neineinei :( Tenker så på deg, og sender mange klemmer din vei :Heartpink
 
:sorry:❤️Nei å nei, det var skikkelig trist å høre! Sender masse klemmer!
 
Back
Topp