Økt behåring?

Aprilbaby

Forelsket i forumet
Sommerfuglene 2017
Noen som igjennom graviditeten har opplevd økt/endret hårvekst/mengde? Merker at hårene fra over navlen og nedover er blitt mørkere, ikke slikt at de er svarte men tydelig mørkere. Syns også jeg har mere "dunhår" på kroppen. Har et lite men usannsynlig (sikkert) håp om at det på mirakuløst vis forsvinner etter fødselen hehe. Noen erfaringer?
 
Hehe må bare håpe det ikke blir mere, føler meg allerede som Chewbacca:s
 
Jeg har fått mye dun på magen, men det er helt lyst resten av kroppen har jeg ikke merket forskjell på
 
Jeg har også fått mer dun på magen.
Men er helt lyst så synes ikke så godt:) ikke merket noe andre steder.
 
Ja :p visste dere at det er et sånt "steinalder-fenomen" at man får hår på magen. For og holde magen varm og beskytte den under svangerskap :D
 
Jeg har også fått mindre under armene og på leggene. Har veldig lite hår under armene i utgangspunkte,men nå trenger jeg nesten ikke barbere meg meeen,tar det igjen andre plasser på kroppen da.
 
Mye mindre hårvekst på legger og under armer!

Samme her.. På leggene har jeg mer eller mindre mistet alt som er av hår ☺️ Jordmor hadde ikke hørt om det før.. Ikke legen min heller-har du fått vite noe om hva det kan skyldes? Jeg klødde forferdelig på leggene et par dager og etter det har det sluttet å vokse..
 
Samme her.. På leggene har jeg mer eller mindre mistet alt som er av hår ☺️ Jordmor hadde ikke hørt om det før.. Ikke legen min heller-har du fått vite noe om hva det kan skyldes? Jeg klødde forferdelig på leggene et par dager og etter det har det sluttet å vokse..
Høres vel egentlig ganske greit ut det da ;)
 
Jaa.. Jeg har mer dun, men mindre hår på bena! Det vokser mye saktere, og det er jo gunstig siden det er skikkelig tiltak å barbere for tiden ;)
 
Hår på magen er for å "beskytte"!
Helt merkelig men, for hvordan beskytter det egentlig?
 
Back
Topp