Økonomisk hjelp!

Zazigai

Forelsket i forumet
Har akkurat fått vite at svigermor og mannen hennes vil kjøpe vogna til oss! :D Når vi ikke har så veldig mye penger å rutte med ekstra i mnd, er det utrolig deiligt å få en sånn beskjed, har vert litt bekymret for at vi ikke skulle få kjøpt sen vogna vi har sett på, så dette var deiligt! Åh<3


❤️25.1.15❤️
 
Så deilig! Godt når de kommend besteforeldre vil sponse med litt nye ting:)




05.01.2015 <3
 
Deilig!! :) Her sponser de også :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Her har de aldri sponset noe...


♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
 
Så snilt! Her har våre svigerforeldre ikke den beste økonomien, så forventer ikke så veldig mye fra mina. Men heldigen. Hvilken vogn har du valgt?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde ikke rekna med å få noe av de, vertfall ikke i form av penger til vogn, men kanskje noen klær o.l de har tatt vare på .. Så er mega overrasket, og kjempe glad :D sambo og ble overrasket ;) ..

Vi har nokk endt opp på brio smile :)


❤️25.1.15❤️
 
Her sponser de både det ene og det andre :) barnevogn mm. Og de synes det bare er stas! :)
Takk og lov for snille foreldre og svigerforeldre :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så koselig :) besteforeldrene sponset vogn med førstemann her også. Var og er fortsatt kjempetakknemmelig for det :)
 
Samma her!:) Deiras første barnebarn, so eg tippa dei kjem te å kasta ting ette oss.. :p men da gjer godt i pengeboko at me får spandert vogn, veeldi takknemlig! :) Me e heldige :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
 
Samma her!:) Deiras første barnebarn, so eg tippa dei kjem te å kasta ting ette oss.. :p men da gjer godt i pengeboko at me får spandert vogn, veeldi takknemlig! :) Me e heldige :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Første her også, men de er ekstremt sparsomme, så hadde som sagt ikke regna ned noe, vertfall ikke "nye" ting! Evig takknemlig! :D


❤️25.1.15❤️
 
det er jo så deilig og ikke minst snilt :)

Mamma har kjøpt 4 vogner til oss gjennom 11 år da :p hehe... Denne gangen "gadd" hun ikke, som hun pent sa :p Synes det er helt greit :) :D ;)
 
Back
Topp