Økologiske bind etter fødsel

MorT

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Jeg er allergisk mot vanlige bind/truseinnlegg og bruker normalt sett menskopp. Har bestilt meg et lite lager med økologiske fødselsbind, nattbind og truseinnlegg nå og håper at underlivet mitt ikke reagerer på dette.

Noen som har erfaring med økologiske intimprodukter fra Ginger organic?:)
 
Jeg sniker litt.

Innholdet bleier de samme stoffene som bind? Evt kunne du vurdert å bruke de aller minste bleiene til baby? Om det er aktuelt.
 
Sniker også. Jeg er også "menskopper", og får sopp med en gang jeg bruker plastbind. Til etter forrige fødsel kjøpte jeg meg postpartum tøybind, og er så glad for det. Så deilig å slippe sopp i tillegg til renselsen.
 
Jeg sniker litt.

Innholdet bleier de samme stoffene som bind? Evt kunne du vurdert å bruke de aller minste bleiene til baby? Om det er aktuelt.
Jeg tenker å prøve ut de økologiske bindene. Satser på at det fungerer:)
 
Sniker også. Jeg er også "menskopper", og får sopp med en gang jeg bruker plastbind. Til etter forrige fødsel kjøpte jeg meg postpartum tøybind, og er så glad for det. Så deilig å slippe sopp i tillegg til renselsen.
Jeg trodde også at jeg hadde sopp hele tiden før, men fant etterhvert ut at det rett og slett var kontakteksem i forbindelse med bruk av bind og truseinnlegg. Skal notere meg tøybind bak øret, hvis de økologisk bindene viser seg å gi samme problemer. Takk:)
 
Back
Topp