Økedeøgn i snart ei uke

hehehe, rart det der hva man diskuterer :p
Bleia var det vi kaller en "Tjernobyll" her hjemme :eek: Måtte bytte alle klærne :confused: Men bare tykk, grønn gugge, ikke noe blod :D ...men det vil jo vise seg videre idag om det blir verre!
 
Hahah, det bleienavnet:p Håper sånn hu tåler den melka:)
 
jeg også, men er litt i tvil allerede. Hun er i gang med den velkjente trykkinga og krestinga :(
 
Huff så synd :(
 
Stakkars lita :( Når jeg leser hvordan dere strever, så skal jeg være salig glad for alt jeg er spart for her i huset! Hadde en natt med uhorvelig mye klagegråt og fising av en annen verden. :eek: Jeg skjønner ikke hvor han lagrer all den gassen :confused004 Men ser jo at en slik natt bare er en bagatell.

Syns dere superpumpere gjør en formidabel innsats for barna deres!! All grunn til å gi dere selv en klapp på skulderen og være stolte! :)
 
Å nei, er hu det ja?! Da er det nok kumelk hu reagerer på stakkars:(
 
Stakkars lita :( Når jeg leser hvordan dere strever, så skal jeg være salig glad for alt jeg er spart for her i huset! Hadde en natt med uhorvelig mye klagegråt og fising av en annen verden. :eek: Jeg skjønner ikke hvor han lagrer all den gassen :confused004 Men ser jo at en slik natt bare er en bagatell.

Syns dere superpumpere gjør en formidabel innsats for barna deres!! All grunn til å gi dere selv en klapp på skulderen og være stolte! :)

Helt enig!
 
takker og bukker, jenter:)
 
tusen takk :rolleyes: Når jeg ser hvordan hun reagerer på mme er jeg sjeleglad for at jeg valgte å opprettholde melkeproduksjonen ved pumping! :) Men kjenner meg litt matt idag hvis vi på 5.dagen skal ha en "bytte-bleie-i-ett-dag"...blir helt utslitt av all byssing, bæring og endeløse bleieskift! Kjenner tårene sitter ganske løst etter mange slike dager + netter med amming hver 2.time og promping og sutring innimellom o_O
 
tusen takk :rolleyes: Når jeg ser hvordan hun reagerer på mme er jeg sjeleglad for at jeg valgte å opprettholde melkeproduksjonen ved pumping! :) Men kjenner meg litt matt idag hvis vi på 5.dagen skal ha en "bytte-bleie-i-ett-dag"...blir helt utslitt av all byssing, bæring og endeløse bleieskift! Kjenner tårene sitter ganske løst etter mange slike dager + netter med amming hver 2.time og promping og sutring innimellom o_O
Det skjønner jeg godt, men prøv å tenke på hvor mye jobb du gjør da, du burde være veldig stolt av deg selv! =)
 
Fant dette i en artikkel på nett om melkeallergi hos barn:

Noen eksempler på symptomer:
  • Hud og slimhinner: eksem, elveblest, opphovning og rødhet.
  • Mage/tarm: brekninger, diaré, kolikk, blod i avføringen, magesmerter, forstoppelse.
  • Luftveiene: astma, høysnue, mellomørebetennelse.
  • Øvrige: allergisk sjokk, irritabilitet, gråt, søvnproblemer, mangelfull vektoppgang, slapphet, vegring mot å spise.
Nå er vi i gang med bæsjing og skriking igjen, så er egentlig ikke i tvil om hva som er årsaken :(
 
Huff og huff! :( Får helt vondt av dere jeg. Får håpe det hjelper å kutte ut kumelk og at alt ordner seg da!
 
Nei, hadde sånn håpet hu slapp det. Stakkars lille Herminemor:( Det er kjempebra du pumper deg:) Du er kjempeflink er du:):):D Da må du bare prøve og gi hu Nutramigen. Jeg blander 100 ml mm og 60 ml mme, da drikker han det veldig greit, men ikke rent, det nekter han altså! Sender deg en stooor trøsteklem og skjønner veldig godt du blir sliten og litt nedfor!
 
Huff, stakkar liten!
Har du vært hos legen? Er det mulig å få finne ut av det helt sikkert?

Nei, kan ikke testes på noe vis. Man må bare utelukke matvarer som gir plager og prøve seg fram o_O Nå skal vi teste en spesial mme, så får vi se om hun tåler det bedre!
 
Tenker masse på deg Marian, og for en fantastisk jobb du gjør med jenta di :D
 
Tenker masse på deg Marian, og for en fantastisk jobb du gjør med jenta di :D

takktakk, man blir jo helt lost når ungen reagerer på ulikt vis uansett hva hun får.

Skulle gjerne gitt henne litt middagsmat, most gulrot, som supplement når jeg har for lite melk. Men tviler på at hun klarer å spise seg mett på det. Skulle prøve å gi henne en ts gulrot mens hun venta på at flaska skulle bli varm forleden dag, men da bare vrælte hun og skjønte ikke at det var mat :p
 
takktakk, man blir jo helt lost når ungen reagerer på ulikt vis uansett hva hun får.

Skulle gjerne gitt henne litt middagsmat, most gulrot, som supplement når jeg har for lite melk. Men tviler på at hun klarer å spise seg mett på det. Skulle prøve å gi henne en ts gulrot mens hun venta på at flaska skulle bli varm forleden dag, men da bare vrælte hun og skjønte ikke at det var mat :p

MEn begynn forsiktig og ta sikte mot ett fult måltid med fast føde på sikt? Det tar uansett tid å vende magen til det også, selvom det er melkefritt.
 
jepp! Nå satser jeg for fult på gulrotpurè med mm i ;) Oppdaga at den fra Hipp er det jo poteter i, og det vil jeg ikke gi henne riktig enda pga stivelsen. Så da blir det Nestlè i stedet! ...helt til jeg tar fatt på å lage den selv når vi kommer tilbake fra ferie ;)

Hvordan bør man gå fram når man øker? 1ts hver uke? Er det greit?
 
Back
Topp