Økedeøgn i snart ei uke

hmm...vanskelig det der! Spesielt når hun har så sensitiv tarm! ...og hvor mye mat skal man gi for å erstatte melka??? Huff, dette kan jeg virkelig ikke noe om kjenner jeg :p

vettu, jeg synes de forskjellige helsesøstene våre sier mye forskjellig jeg, for jeg fikk beskjed om at grøt ikke var så lurt, men måtte begynne og gi MME. Hu mente faktisk jeg ikke skulle amme også, siden han ikke fikk nok, men jeg ville ikke gi opp jeg altså!
 
vettu, jeg synes de forskjellige helsesøstene våre sier mye forskjellig jeg, for jeg fikk beskjed om at grøt ikke var så lurt, men måtte begynne og gi MME. Hu mente faktisk jeg ikke skulle amme også, siden han ikke fikk nok, men jeg ville ikke gi opp jeg altså!

HÆ?
JEg gir opp :p
Så mange rare råd!
 
HAHAHAHA! ja håret faller av i klaser her, og det som sitter fast river Hermine av meg! :p Har ikke snøring på hva jeg skal foreta meg! Gulrot fikk hun diarè av, og velling/mme får hun nærmest forstoppelse av... *sukk* Får prøve å få tak i en amme jeg :p

Haha, det hadde faktisk farmor når min onkel var liten. Hu fikk av en nabokone som hadde mer enn nok melk.. Ner ikke hvordan de fikk den ut for 50 år siden, men;)

Nei, altså. emmeth fikk så sinnsykt med knip av den mme du nå prøver. Han drakk bare 2 slurker og en etter ei lita stund var sirkuset igang med kaving, kniping og skriking, har ikke vært noe sånn med Nutramigen`en. Jeg blander 50/50 og da drikker han den helt fint:) Er ikke glad i den ren, men når 50/50 funker så er det jo supert.
Og han elsker grøten sin også, den har han heller ikke reagert på annetn at han de første dagene synes den smakte litt rart. Står den skal blandes med kokt vann(grøten) men jeg blander i tillegg litt mm i og han digger det:)

Ga litt pærepurè, men han reagerte litt på den, så venter litt til. Gidder ikke innføre masse nytt så han skal reagere på det og:(
 
Haha, det hadde faktisk farmor når min onkel var liten. Hu fikk av en nabokone som hadde mer enn nok melk.. Ner ikke hvordan de fikk den ut for 50 år siden, men;)

Nei, altså. emmeth fikk så sinnsykt med knip av den mme du nå prøver. Han drakk bare 2 slurker og en etter ei lita stund var sirkuset igang med kaving, kniping og skriking, har ikke vært noe sånn med Nutramigen`en. Jeg blander 50/50 og da drikker han den helt fint:) Er ikke glad i den ren, men når 50/50 funker så er det jo supert.
Og han elsker grøten sin også, den har han heller ikke reagert på annetn at han de første dagene synes den smakte litt rart. Står den skal blandes med kokt vann(grøten) men jeg blander i tillegg litt mm i og han digger det:)

Ga litt pærepurè, men han reagerte litt på den, så venter litt til. Gidder ikke innføre masse nytt så han skal reagere på det og:(

He he, ja, seriøst, sikker på jeg ender opp skala jeg:p Har alltid håret mitt i en strikk i en tott på hodet, ellers river Emmeth av resten av håret mitt og.
 
HÆ?
JEg gir opp :p
Så mange rare råd!

Yea, så jeg følger magefølelsen og det JEG tror er best for min lille baby. Kan nesten ikke gjøre annet, for o jeg skulle høre på det alle andre sier, så så kunne jeg gjort 1000 forskjellige ting!:)
 
*sukk* nå har hun noe som minner om diarè...gudene må vite hvorfor :( Hun fikk den nye nan for 1 time siden...så får vi se hva som skjer i natt! o_O
 
*sukk* nå har hun noe som minner om diarè...gudene må vite hvorfor :( Hun fikk den nye nan for 1 time siden...så får vi se hva som skjer i natt! o_O

Uff, hva tror du selv? Hva sier magefølelsen?
 
*sukk* nå har hun noe som minner om diarè...gudene må vite hvorfor :( Hun fikk den nye nan for 1 time siden...så får vi se hva som skjer i natt! o_O

Ikke så greit for hverken dere eller lille jenta deres det der :(
Skjønner det må være veldig frustrerende...
 
Ja, får så vondt av lille Hermine og ikke minst dere:( Håper sånn hu tåler melka:)
 
venter fortsatt i spenning for å si det sånn! Men hun har ikke vært veldig fornøyd på morran idag o_O
 
Hun har enda ikke bæsja idag (tjohei), men hun har vært skikkelig sur på morran...om det kommer av at hun var trett eller mageknip vet jeg ikke. Hun våkna nemlig litt for tidlig idag tror jeg, så får se når hun kommer inn etter luren sin nå ;)
 
Uff det er ikke så lett å skjønne hvorfor de eventuelt er i ulaget heller :/
Håper det går bra i dag da!!
 
håper også det! Mistenker at det kanskje ikke er kumelk som er problemet, men tarmens evne til å fordøye noe annet enn mm...hva tenker du om det???
 
Det kan jo være at tarmene hennes fikk en litt tøff start? Ikke at du har gjort noe feil, men at hun er litt sart og at det ble litt mye forskjellige ting på en gang?
Nei jeg vet ikke jeg altså. T reagerte ikke på noe vi startet med, så jeg har ikke så mye erfaring med det.
 
Nå har jeg jo kutta alt anna lenge. Denne uken har hun fått 1ts gulrotpurè på tirsdag = løøøs mage i går! Og litt Nan Ha1 i går, spent på dagen idag!
 
DER kom bleia jeg har venta på :eek: nå er jeg spent! :p
 
Hvordan var bleia? Håper det gikk bedre, jeg føler virklig med dere, det skal neimen ikke være lett.
 
Hvordan var bleien og humøret hennes?
 
Back
Topp