Økedøgn allerede..?

lille liss

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Da er prinsen, som fremdeles er navnløs, blitt 6 dager :)
Er det mulig at han allerede har ett økedøgn? Håper egentlig det er det. Frem til I får har han vært veldig fornøyd. Spist, men godt tak, rapa , bæsja og sovet. Men I går kveld ville han ikke roe seg... Ville ligge til brystet hele kvelden.
 
Min på 8 dager har hatt økedøgn. Det var det de på barselpoliklinikken mente ihvertfall.
 
Sniker fra juni ;)

Amalie er 15 dager i dag, allerede på dag 5 måtte jeg øke mme fra 60 ml til 90 ml pr flaske.. :p Skikkelig matvrak! ;)
 
Hadde hjemmebesøk av helsesøster I går. Hun hadde med vekt. Gutten hadde gått opp 300 g på 4 dager... Så han får tydeligvis nok næring ;) Glemte å spørre om økedøgn, men vil tro det var det :D God appetitt lillegutt en ;)
 
Tror jammen meg han hadde det igjen I går... Ville bare ligge til brystet :p Tror vertfall han legger på seg bra. Har blitt litt sår da, så vondt med det samme han suger seg fast :p
 
Var på barseltreff I dag og der var jordmor. Det var ikke sikkert det var økedøgn... Men når det er varmt trenger babyene ekstra væske, så de er tørste. Da var det viktig å legge de til puppen, for de kan fort bli dehydrert :O Så når lille krever seg så legg han til, har gjort det hittil jeg og skal fortsette med det ;)
 
Back
Topp