Ødem

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Ja, har jordmor/lege fylt ut noe der på dere på kontrollene?? Jeg såg at hun skrev 0-1 i går når jeg var.. Det stemmer jo, for hadde mye vann i fingrene når jeg var hos henne.. Men såg at jeg ikke hadde noe før etter uke 30 sist... Satser på d ikke blir alt for gale!! :.. :p
 
Jeg får en strek :p
 
merker du d selv også?? jeg har slete med vann i kroppen utenom graviditet også etter jeg fikk siste... Håper ikke d eskalerer nå de siste ukene!!!
Ja, litt. Tjukkere fingre og sokkemerker. ;) Ikke hver dag da, noen dager er det lite, mens andre dager merker jeg det godt. Så prøver å ikke spise for mye salt mat. :) Gikk ned 13 kg på to-tre dager etter fødsel sist, så hadde mye vann. Gikk ned 3 kg til 10 dager etter fødsel.
 
Da har jeg masse i forhold til dere. Legger, føtter og fingre blir tydlig hovne i løpet av dagen.
 
Har også ødem, jordmora har satt 1 på meg nå, har tatt av alle ringer- unntatt gifteringen. Burde tatt den også av, men føler meg ikke helt der ennå. Hos meg har ødemet forårsaket kromvelltunnell syndrom, nervene i klem i håndleddene slik at jeg er nummer og kraftløs i hendene- helt jævlig- men forbigående til hevelsene er gått over etter fødsel. Det er stort sett hender og føtter som rammes hos meg-, får nesten ikke på meg skoene mine lenger, går helst i fjellstøvlene hehe, i forrige svangerskap hadde jeg også vann i kroppen- skikkelig potetnese, hadde gått opp 12-13 kg da og alt rant fort bort på 7 uker. Nå er jeg gått opp 5,6 kg, men regner med det blir noen kg til ja, håper ikke det blir stort værre - men får sikkert mer i ansiktet også tenker jeg :( Aner ikke hvor stor ødem-skalaen er:O
Men vi får jo verdens fineste premie etterpå- gleder meg til mini kommer :)
 
Står 0 hos meg
 
Back
Topp