Æsj hemorider

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Først skal man ha vondt etter fødselen, når det endelig begynner å gå bort får jeg jaggu hemorider:/

Har fådd stikkpiller hos legen som jeg begynte med i går, håper det gir seg snart.
 
Trasig. :/ Uff, av alle ting tror jeg at jeg har en rift/sår der... Har vært der i minst to uker og det får aldri gro siden jeg går på do hver/annenhver dag... Gjør sykt vondt mens jeg er på do, og blør noen dråper. USJ!
 
Eneste som funker er AC3 comfort! Kjøpes på apoteket! Belive me... Har prøvd det meste! Heldigvis slapp jeg unna denne gangen med hemorider men sist gang var helt forferdelig!! :(
 
Uff, så kjedelig! :/

Det er mye man skal utsettes for i løpet av livet. Hemoroider er noe man godt kunne vært foruten! Håper de forsvinner snart da!
 
Eneste som funker er AC3 comfort! Kjøpes på apoteket! Belive me... Har prøvd det meste! Heldigvis slapp jeg unna denne gangen med hemorider men sist gang var helt forferdelig!! :(

Kanskje det må prøves :) Håper det kan brukes mens man er gravid.
 
Kanskje det må prøves :) Vet ikke om det er hemorider det er snakk om da, men føles ut som om en isbit hadde vært lindrende.

Jeg holdt den der til jeg ikke klarte mer og etter det så har smertene vært vekk siden da. Jeg trodde kanskje det var en rift, men tror i nå at det var en hemoride der.
Håper du finner noe som lindrer:(
 
Jeg har drikki masse Biola og vann! I tillegg har jeg rørt litt mer på meg, så heldigvis har det blitt litt bedre! Var helt forferdelig vondt da det var på det værste :/
 
Jeg holdt den der til jeg ikke klarte mer og etter det så har smertene vært vekk siden da. Jeg trodde kanskje det var en rift, men tror i nå at det var en hemoride der.
Håper du finner noe som lindrer:(

Skal prøve meg frem. Hadde vært fint hvis det ikke skulle mere til enn en isbit :)
 
Trasig. :/ Uff, av alle ting tror jeg at jeg har en rift/sår der... Har vært der i minst to uker og det får aldri gro siden jeg går på do hver/annenhver dag... Gjør sykt vondt mens jeg er på do, og blør noen dråper. USJ!

Det høres ut som hemoride, føles slik ut for meg og.
 
Eneste som funker er AC3 comfort! Kjøpes på apoteket! Belive me... Har prøvd det meste! Heldigvis slapp jeg unna denne gangen med hemorider men sist gang var helt forferdelig!! :(

Hvis ikke sheriprocten fungere innen ett par dager skal jeg prøve AC3:)
 
Jeg var plaget med utvendige hemoroider da jeg var gravid, nå er det innvendige. Gjør så sinnsykt vondt å gå på do!! Ac3 comfort fungerte ikke noe bra på meg, men var det eneste jeg kunne bruke som gravid. Nå skal jeg kjøpe svisker og biola ;)
 
Back
Topp