Æsj eller ok?

Amaryllis85

Glad i forumet
Jeg har en venninne som er veldig snill, men hun er meget vimsete og tenker seg ikke alltid om...

Hun holdt datteren min hin dagen. Hun gikk rundt i stuen med jenten min som var i sånn passe humør. Hun hadde derfor smokk. Plutselig ser jeg at venninnen min putter smokken i SIN munn!!!! (ikke den delen som babyen suger på, men plastdelen. Og deretter putter smokken i munnen på babyen!! Må nevne at hun hadde tatt seg en røyk rett før...
Jeg syns dette var ekkelt og uhygienisk. Jeg kunne ikke gjort dette med andre sine barn (jeg gjør det med min datter sin smokk da..)
Jeg kokte smokken vel og lenge etterpå!

Jeg er en skikkelig pyse, så jeg sa heller ikke i fra om at jeg ikke likte dette, men jeg kommer til å gi beskjed ved en eventuell neste gang. ..

Hva tenker dere om dette?
 
Last edited:
Jeg biter i "håndtaket" når jeg mangler den tredje hånda for å holde noe ;) Jeg røyker ikke og våre bakterier blir de jo utsatt for hele tiden, og det er jo bra. Tror jeg ville ja sagt fra på en hyggelig måte for hvordan du ønsker å ha det, så slipper du å irritere/bekymre deg.
 
Jeg biter i "håndtaket" når jeg mangler den tredje hånda for å holde noe ;) Jeg røyker ikke og våre bakterier blir de jo utsatt for hele tiden, og det er jo bra. Tror jeg ville ja sagt fra på en hyggelig måte for hvordan du ønsker å ha det, så slipper du å irritere/bekymre deg.

Jeg gjør det selv hele tiden! Ser nå at det på måten jeg har skrevet det ser det ut som om jeg ikke gjør det, men mente at jeg ikke kunne gjort det med andre sine barn. Kanskje jeg bør redigere...
Jeg tror de har godt av sine foreldre sine bakterier, men ikke den "ukjente" personen....
 
jeg kan bite sånn for å leke/tulle med mine tantebarn, men røyker ikke og har ikke tenkt tanken på å gjøre det med venner sine barn!
med tanke på at hun i tilleg hadde røyket rett før ville jeg nok sagt fra på en hyggelig måte at jeg ikke likte det, evt spørre hvorfor hun gjorde det :)
 
Æsj! :p Jeg hadde kokt ihjel smokken. :p Men ja, kan godt hende hun ikke tenkte seg om for jeg kan ikke helt se at det er en naturlig ting å gjøre. ;) (men smokken til andre barn, ikke sine egne) Hadde kanskje ikke reagert like mye om hun ikke hadde røyka.
 
Jeg hadde tenkt hva i helsiken, skal du prøve å gi pupp også kanskje?? :O :D

Haha, neida men jeg hadde tenkt akkurat det samme som deg. Man trenger jo ikke laga noe drama av det så lenge man koker etterpå, men jeg hadde hvert fall sagt ifra hvis hun putta selve smokken i munnen! :D
 
jeg kan bite sånn for å leke/tulle med mine tantebarn, men røyker ikke og har ikke tenkt tanken på å gjøre det med venner sine barn!
med tanke på at hun i tilleg hadde røyket rett før ville jeg nok sagt fra på en hyggelig måte at jeg ikke likte det, evt spørre hvorfor hun gjorde det :)

Det er gjerne annerledes med tante barn, iallefall hvis man er nær!
Jeg burde nok ha påpekt på en hyggelig måte at jeg ikke syns det var greit, men jeg er skikkelig dårlig på å gi beskjed
 
Æsj! :p Jeg hadde kokt ihjel smokken. :p Men ja, kan godt hende hun ikke tenkte seg om for jeg kan ikke helt se at det er en naturlig ting å gjøre. ;) (men smokken til andre barn, ikke sine egne) Hadde kanskje ikke reagert like mye om hun ikke hadde røyka.

Den ble kokt leeenge ;-)
Jeg kunne ikke gjort sånn med andre sine barns smokker. Føles bare rart!!!
Må og nevnes at hun røykte og så skulle kysse på jenten min :-o
 
Jeg hadde tenkt hva i helsiken, skal du prøve å gi pupp også kanskje?? :O :D

Haha, neida men jeg hadde tenkt akkurat det samme som deg. Man trenger jo ikke laga noe drama av det så lenge man koker etterpå, men jeg hadde hvert fall sagt ifra hvis hun putta selve smokken i munnen! :D

Haha :p kunne nesten vert tilfelle!!

Nei, man behøver jo ikke kjefte... Men kanskje jeg burde gitt beskjed. Jeg valgte bare å ta smokken rolig vekk...
 
Den ble kokt leeenge ;-)
Jeg kunne ikke gjort sånn med andre sine barns smokker. Føles bare rart!!!
Må og nevnes at hun røykte og så skulle kysse på jenten min :-o

Uff, jeg får helt noia av røyk med baby! Men jeg også er veldig dårlig på å si ifra. Heldigvis tar ektemannen til mamma hensyn. (Han er nå den eneste som røyker i min nærmeste familie etter at alle søsknene mine har sluttet nylig)
 
Jeg syntes det var litt rart. Jeg liker ikke at andre klår rundt på smokken heller :p Ihvertfall ikke når de tar på selve tutten..
 
Uff, jeg får helt noia av røyk med baby! Men jeg også er veldig dårlig på å si ifra. Heldigvis tar ektemannen til mamma hensyn. (Han er nå den eneste som røyker i min nærmeste familie etter at alle søsknene mine har sluttet nylig)

Jeg og!! Har blitt litt hysterisk etter at jeg ble mamma ;-)

Så bra :) da kan folk få røyke for min del ;-)
 
Tror ikke hun tenkte over hva hun gjorde i grunn :)

Skjer det igjen, så kan du jo vurdere å kommentere det.
 
Back
Topp