Æsj blir overtid...

Altså jeg kan forstå han :hilarious: når jeg ser meg selv og jeg skal være ærlig. Jeg prøver ikke å gjøre meg delikat heller, verken oppførsel eller utsende :hilarious::hilarious::hilarious: så hadde jeg vært han, så hadde jeg vel også prøvd alle metoder på å unngå og være med på prosjektet :laughing001
Hahahaha, jeg må bare le! Som om jeg skulle sagt det selv!
 
Altså jeg kan forstå han :hilarious: når jeg ser meg selv og jeg skal være ærlig. Jeg prøver ikke å gjøre meg delikat heller, verken oppførsel eller utsende :hilarious::hilarious::hilarious: så hadde jeg vært han, så hadde jeg vel også prøvd alle metoder på å unngå og være med på prosjektet :laughing001
Hahaha:headphone::smug:
 
Jeg kan jo alltids friste han med at hvis han gjør dette "frivillig tvang" så skal jeg prøve mitt beste å komme mer delikat tilbake om 1 år :hilarious: jeg kan ikke garantere noe før den tid:rolleyes::D eller jeg kan gi han noen øl, øl er enklere og anskaffe. Og da får han øl briller! Problemer løst !:laughing021
 
Jeg kan jo alltids friste han med at hvis han gjør dette "frivillig tvang" så skal jeg prøve mitt beste å komme mer delikat tilbake om 1 år :hilarious: jeg kan ikke garantere noe før den tid:rolleyes::D eller jeg kan gi han noen øl, øl er enklere og anskaffe. Og da får han øl briller! Problemer løst !:laughing021
Øl og lyset avskrudd ? :hilarious::angel9:sign17
 
Jeg kan jo alltids friste han med at hvis han gjør dette "frivillig tvang" så skal jeg prøve mitt beste å komme mer delikat tilbake om 1 år :hilarious: jeg kan ikke garantere noe før den tid:rolleyes::D eller jeg kan gi han noen øl, øl er enklere og anskaffe. Og da får han øl briller! Problemer løst !:laughing021

Haha abere då er jo dersom ting skjer raskt.. kven kjører då til føden? :hilarious:
 
Bingo! Kan jo ikke slå feil det eller :laughing001 får han fyllnerver neste morgen for han husker ikke hva han har gjort :laughing021
Heldige du! Her står han helt på bakfoten!!!! Jeg klikker!!!! Enten er jeg proppfull av hormoner ellers er jeg svært seksuellfrustrert! Sur er jeg iallefall over at han nekter meg det ene jeg befaler nå mot slutten. Håper dere har mindre viljesterke og mer sexgale menn enn ham jeg har.

Beklager men frustrasjonen måtte ut da jeg dro fra soverommet i raseri :laughing001:mad:
 
Min mann i dag: "Jeg prøvde ikke å lure deg til sex altså." [emoji23]
...akkurat som om det var jeg som ble lurt [emoji14]

Han er i hvert fall ikke vanskelig å be [emoji108] Heldigvis, tydeligvis.
 
Åhhhhh!!!!
*hurra*
Masse lykke til [emoji177]
Tusen takk :D vi er på vei til sykehuset nå. Vannet gikk og ringte føden. Akkurat da hadde ikke riene startet. Men de kom jo selvfølgelig 3 min etter jeg la på :hilarious: så venta til barnvakta kom før jeg ringte igjen og sa ifra:rolleyes: tar det kanskje litt for med ro når det gjelder fødsel jeg altså. Blir nok baby idag Ja!!!:cool05
 
  • Liker
Reactions: COR
Tusen takk :D vi er på vei til sykehuset nå. Vannet gikk og ringte føden. Akkurat da hadde ikke riene startet. Men de kom jo selvfølgelig 3 min etter jeg la på :hilarious: så venta til barnvakta kom før jeg ringte igjen og sa ifra:rolleyes: tar det kanskje litt for med ro når det gjelder fødsel jeg altså. Blir nok baby idag Ja!!!:cool05
Så bra! Masse lykke til! :)
 
Tusen takk :D vi er på vei til sykehuset nå. Vannet gikk og ringte føden. Akkurat da hadde ikke riene startet. Men de kom jo selvfølgelig 3 min etter jeg la på :hilarious: så venta til barnvakta kom før jeg ringte igjen og sa ifra:rolleyes: tar det kanskje litt for med ro når det gjelder fødsel jeg altså. Blir nok baby idag Ja!!!:cool05
Så bra! Masse lykke til ❤
 
Tusen takk :D vi er på vei til sykehuset nå. Vannet gikk og ringte føden. Akkurat da hadde ikke riene startet. Men de kom jo selvfølgelig 3 min etter jeg la på :hilarious: så venta til barnvakta kom før jeg ringte igjen og sa ifra:rolleyes: tar det kanskje litt for med ro når det gjelder fødsel jeg altså. Blir nok baby idag Ja!!!:cool05

Hurra! :D lykke til!
 
Deprimerende!!!:(:( alt for lite vannavgang, hullet er for høyt opp, riene kom så fint og regelmessig. Og hva skjer.....

DE STOPPER OPP!!!!!!:arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh::arghh:
Prøver desperat å få de i gang på naturlig måte, jordmor setter akupunkur osv. Men skjer det noe: NEI!!!:( blir innlosjert på pasient hotellet til mandag, for vi skal uansett settes igang om ingenting skjer.. Men det skjer jo ingenting..
Griner i skuffelse, kommer bare noen dråper vann av og til. Åååååååh!!!! :smiley-angry017
 
Back
Topp