Æsj blir overtid...

BigMama1018

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Ja termin dato er her.:sorry: Men ingen frøken melder sin ankomst. Etter time på sykehuset idag, så ble vi enige om å sette i gang på mandag om hun ikke kommer seg selv innen den tid.

Nå er bekkenet og mor ferdig, de ville sette meg i gang i dag. Men jeg håper hun kan komme av seg selv i løpe av helgen :smiley-angelic001
Så håper jeg de bommer litt på størrelsen de beregna. 3800 gram så langt syntes jeg var litt mye, kontra søstra som var 3100 gram.
Lov å håpe :confused:
 
Lykke til! Både med mann og baby :hilarious::)
 
Gi meg gjerne tips! Alt jeg prøver og sier funker ikke...trur ikke han liker sex lengre :(:hilarious::eek::nailbiting:
Frivillig tvang er en fin ting :p her må han, nå er jeg så dritlei. Så han skjønner at han bare må stille opp, selv hvor turn off jeg er for tia:hilarious: skyldte på at han fikk henne inn der, så få henne ut nå!:hilarious:
 
Haha samme problemet hadde jeg :hilarious::happy:
Altså jeg kan forstå han :hilarious: når jeg ser meg selv og jeg skal være ærlig. Jeg prøver ikke å gjøre meg delikat heller, verken oppførsel eller utsende :hilarious::hilarious::hilarious: så hadde jeg vært han, så hadde jeg vel også prøvd alle metoder på å unngå og være med på prosjektet :laughing001
 
Back
Topp