Nildro
Glad i forumet
ORIGINAL: Glad70
ORIGINAL: Nildro
Heisann - gratulerer så masse! [:D] Kjempegøy! [:)] [:)]
(Og når det gjelder de egga har du masse tid igjen "på dato".... - bare se på meg [;)])
Lykke til og tvi-tvi og alt det der!!!
(Synes du har har vært veeeldig flink å holde på hemmeligheten! Tror ikke jeg holdt mer enn et par uker med nr. 2...!)
Et par uker fra du sluttet med prevensjon, mener du? Jeg holdt jo ikke lenge i svangerskapet før jeg måtte si det her da... men har egentlig tenkt å holde omverdenen litt "for narr" en stund til. Hvis det går.
Ang. de eggene så er det sikkert veldig individuelt. For siden "alle" eksperter mener det kan bli vanskelig å bli gravid etter fylte 35, og at det blir vanskeligere år for år, så er det vel sikkert noe i det, statistisk sett. Men her blir tydeligvis et egg befruktet så fort det byr seg en mulighet.[;)] Glad for det, det må være veldig tungt og frustrerende for de som prøver og prøver og prøver, måned etter måned, år etter år, uten resultat.[&o] Jeg syntes det var nok spenning selv om jeg mistenkte at jeg ble lett gravid. For man vet jo aldri. Noen får lett nr. en for så å slite med å få nr. 2.
"Alle" visste det to uker etter jeg testa poitivt - og på mammaforumet jeg brukte da jeg fikk Jonathan klarte jeg å holde meg et helt døgnnn [;)]
Ellers virker det som om mine egg også blir befrukta ved første mulighet.... kanskje det er DET som skjer når en har passert et-par-og-tredve... [:D] [8D]