Æhhhh !!! Glad70 !!!!

Jeg tror det bare er du som er "våken".[;)]

Åhhh gratulerer så myyyye. Du skulle sett gliset på meg her [:)] Kjempe gla ble jeg.

Takk-takk![:)]

Som du ser så er det jo veeeeeeeldig tidlig enda, så alt kan jo skje.[:o]

Men jeg klarte ikke å holde meg lenger![:D]

Satser på at det går bra. Blir spennende å følge deg fremover. Håper du ikke stikker fra oss over til et annet forum.

Skal nok melde meg inn i et annet forum også, men kommer ALDRI til å svikte dere vettu!

Tror det var 19. juni. Rundt der i hvertfall.

ÅÅÅÅ GRATULERER SÅ MYE!!!![:D][:D][:D]

Jeg ble så glad på deres vegne nå at jeg ble helt varm her jeg sitter![:D]

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: Glad70

Og du sier ingenting[:-][>:] Vi nysgjerrige tuppelurer liker å få med oss sånt[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Det holdt hardt, men jeg klarte å "holde meg". Jeg tror faktisk jeg til og med serverte deg en løgn en gang, Ihne (unnskyld!). Og jeg pleier ikke å lyve!

ORIGINAL: camika

Takk for det!

Har du funnet noen som kan nappe ut spiralen din da?[8|] Det er veldig fort gjort, og overhodet ikke vondt.[;)] Nesten så man kan gjøre det selv... (trokke du skal prøve, altså).

Takk for det!

Har du funnet noen som kan nappe ut spiralen din da?[8|] Det er veldig fort gjort, og overhodet ikke vondt.[;)] Nesten så man kan gjøre det selv... (trokke du skal prøve, altså).

Hehe! Jeg har ikke funnet det enda, og jeg har tenkt tanken på å gjøre det selv![8D]

Godt at du ikke syns det var vondt, det gjør det litt lettere for meg[:D] Vi kommer nok til å bruke annen prevansjon vi da...

Det var fort gjort å bli gravid!

Og du sier ingenting[:-][>:] Vi nysgjerrige tuppelurer liker å få med oss sånt[:D][:D][:D][:D][:D][:D]

Det holdt hardt, men jeg klarte å "holde meg". Jeg tror faktisk jeg til og med serverte deg en løgn en gang, Ihne (unnskyld!). Og jeg pleier ikke å lyve!

Ja jeg har vel "masa" om denne spiralen en gang før[:D][:D][:D][8D][8D][8D]

Forstår deg jo godt da, så ingen sure miner her i gården.[:D]

Det er fint!

Takk for det!

Hehe! Jeg har ikke funnet det enda, og jeg har tenkt tanken på å gjøre det selv![8D]

Godt at du ikke syns det var vondt, det gjør det litt lettere for meg[:D] Vi kommer nok til å bruke annen prevansjon vi da...

Det var fort gjort å bli gravid!

Jeg tro'kke det er sant at eggene går ut på dato jeg![:D] Ikke sædsellene heller.[;)] Man leser jo stadig at dette skal bli vanskeliger og vanskeligere for hvert år som går, og blir jo litt betenkt, men dette er tydeligvis noe vi har naturlig talent for.

Tror egentlig jeg ble gravid første prøveperiode også, men at jeg hadde en tidlig SA (som jo er veldig vanlig, minst halvparten av alle befruktede egg ender slik). Gikk 5 dager over tiden (jeg går ALDRI over tiden, hvis jeg ikke er gravid) og fikk mer og mer symptomer før jeg begynte å blø SKIKKELIG. Får jo aldri sikkert svar på det da, og ikke spiller det egentlig noen rolle heller.

Ojojojo, jeg visste det!!![:)][:)][:)][:D][:D][:D]

Har ikke fått vært så mye på bv siste 2 dagene!!!
Sambo kom hjem i går ettermiddag!

ORIGINAL: *Ain@

Grattis med spira!!

Takk-takk!

Jeg syntes først det stod Grattis med spiral... KNIS!

Takk!

Oi,oi !!!!!
Gratulere så mykje !! No blei eg veldig overasket ( positivt). [;)]
Når har du termin ?

Gratulerer sååå masse[:D][:D] Det kom vel ikke akkurat som noen bombe da, hihi[:D][:D][:D] HELDIGGRISEN, jeg vil også ha ny baby[&o]

*littmisunneligja*[;)]

Back
Topp