Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ihne
ORIGINAL: Glad70
Tror det var 19. juni. Rundt der i hvertfall.
Og du sier ingenting[:-][>:] Vi nysgjerrige tuppelurer liker å få med oss sånt[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
ORIGINAL: camika
ÅÅÅÅ GRATULERER SÅ MYE!!!![:D][:D][:D]
Jeg ble så glad på deres vegne nå at jeg ble helt varm her jeg sitter![:D]
Takk for det!
Har du funnet noen som kan nappe ut spiralen din da?[8|] Det er veldig fort gjort, og overhodet ikke vondt.[;)] Nesten så man kan gjøre det selv... (trokke du skal prøve, altså).
Tror det var 19. juni. Rundt der i hvertfall.
Og du sier ingenting[:-][>:] Vi nysgjerrige tuppelurer liker å få med oss sånt[:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Det holdt hardt, men jeg klarte å "holde meg". Jeg tror faktisk jeg til og med serverte deg en løgn en gang, Ihne (unnskyld!). Og jeg pleier ikke å lyve!
Ja jeg har vel "masa" om denne spiralen en gang før[:D][:D][:D][8D][8D][8D]
Forstår deg jo godt da, så ingen sure miner her i gården.[:D]
Takk for det!
Har du funnet noen som kan nappe ut spiralen din da?[8|] Det er veldig fort gjort, og overhodet ikke vondt.[;)] Nesten så man kan gjøre det selv... (trokke du skal prøve, altså).
Hehe! Jeg har ikke funnet det enda, og jeg har tenkt tanken på å gjøre det selv![8D]
Godt at du ikke syns det var vondt, det gjør det litt lettere for meg[:D] Vi kommer nok til å bruke annen prevansjon vi da...
Det var fort gjort å bli gravid!