Æhhhh !!! Glad70 !!!!

Har dere tekt på om dere skal vite kjønn denne gangen? (og får vi vite det?)[:)]

Grattis igjen[:)][:)][:)]

syns detta er så utrolig gøy!!! du får ca samme termin som med Isabell kanskje??? (bare denne bollen skal holde seg i ovnen litt lenger)

hihi.. ingen merka at jeg slutta å mase på deg om spiralen[8D][:D][:D]

Gratulerer!!![:D] Så koselig, Glad 70. mange lykkeønskninger fra meg, snosa.

Oi, gratulerer så masse! Det blir moro det [:D]

Kjempestas [:)][:)][:)] Gratulerer!

ORIGINAL: renvik

Oi,oi !!!!!
Gratulere så mykje !! No blei eg veldig overasket ( positivt). [;)]
Når har du termin ?

30. april! Akkurat to dager (og to år da, selvsagt) etter terminen jeg hadde med Isabelle. Synes det er litt artig egentlig, litt lettere å sammenligne også, når ting skjer i de samme månedene på kalenderen.

ORIGINAL: snuppa80

Gratulerer sååå masse[:D][:D] Det kom vel ikke akkurat som noen bombe da, hihi[:D][:D][:D] HELDIGGRISEN, jeg vil også ha ny baby[&o]

*littmisunneligja*[;)]

Å ble du ikke overrasket?[;)]

Så du er ikke en av alle de som fortsatt er "hemmelige" i termin i april da?[8|][;)]

ORIGINAL: camika

Har dere tekt på om dere skal vite kjønn denne gangen? (og får vi vite det?)[:)]

JA. JA.

Vi har forsåvidt ikke snakket om det, men jeg tar det som en selvfølge. JEG skal i allefall vite.[;)] Og da forteller jeg jo til dere også![:D]

ORIGINAL: pupple

Grattis igjen[:)][:)][:)]

syns detta er så utrolig gøy!!! du får ca samme termin som med Isabell kanskje??? (bare denne bollen skal holde seg i ovnen litt lenger)

hihi.. ingen merka at jeg slutta å mase på deg om spiralen[8D][:D][:D]

Ja, jeg tenkte at denne babyen faktisk skal bli født i april. Evt. mai. Ikke mars!

Nei, ingen har skjønt noenting?

Og tusen takk for alle gratulasjoner og lykkeønskninger![:D]

Akkurat nå er jeg litt "bekymret" da, for jeg synes ikke jeg har noen gravid-symptomer å snakke om i dag. Jeg hadde jo litt symptomer i uka som har vært, det var derfor jeg tok en test så tidlig.

Noen som husker om det er vanlig at det varierer fra en dag til en annen i starten?

ORIGINAL: Glad70

Takk-takk![:)]

Som du ser så er det jo veeeeeeeldig tidlig enda, så alt kan jo skje.[:o]

Men jeg klarte ikke å holde meg lenger![:D]

oisann!!! så gøy da.gratulerer!!! (misunnelig)

Gratulere så mye. Blir spennende og høre hvordan det går.[:D]

ORIGINAL: *Ain@

ORIGINAL: *Ain@

Grattis med spira!!

Takk-takk!

Jeg syntes først det stod Grattis med spiral... KNIS!

Tydelig at du ikke har brukt spiral i allefall, KNIS!!![:D][:D]

Nei, det var liksom da jeg fikk fjernet den at det ble fart på sakene![;)]

ORIGINAL: Ihne

Og tusen takk for alle gratulasjoner og lykkeønskninger![:D]

Akkurat nå er jeg litt "bekymret" da, for jeg synes ikke jeg har noen gravid-symptomer å snakke om i dag. Jeg hadde jo litt symptomer i uka som har vært, det var derfor jeg tok en test så tidlig.

Noen som husker om det er vanlig at det varierer fra en dag til en annen i starten?

Ja det varierer ja.
Vær glad du er er frisk du, snart slår vel kvalmen inn[X(][&:]

Var kvalm igjen i dag tidlig ja, og ble egentlig mest lettet. Men så, mens jeg drev å vasket Isabelle, begynte det å murre og romle noe skikkelig i magen, fikk ordentlig vondt og ble uvel. Fikk satt ei bleie på Isabelle og satt henne ned på gulvet og satte meg selv på "ramma". Skikkelig diare ja! Og mens det verste pågikk var jeg driiitkvalm også, trodde jeg skulle spy (noe jeg ALDRI gjør). Er ganske fin igjen nå, faktisk. Det rare er at jeg ALDRI har hatt omgangssyke i hele mitt liv, men hadde ei uke med diare sånn til og fra da jeg var gravid med Isabelle, men det var litt senere, vel 6 uker på vei tror jeg.

Ja-ja, dette ble ekle detaljer kanskje... Anyway, vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette, men tror jeg velger å tolke det dithen at det er fordi jeg er gravid![:D]

Nei, hadde ikke spist. Men den verste kvalmen gikk over når jeg var ferdig på toalettet da.

Jeg husker fra forrige svangerskap at jeg også MÅTTE spise frokost, egentlig hele veien, fordi jeg var mer sulten, men i starten måtte jeg ha i meg noe p.g.a. kvalmen. Gikk mest i tørre kjeks, knekkebrød og sånt i starten, spiste litt på senga og smugspiste litt på kontoret. Etter at de på jobben fikk vite at jeg var gravid begynte jeg å spise knekkebrød med smør og ost på hver morgen på jobben.

Smugspising blir litt vanskelig i den nye jobben min.[:o] Passer seg ikke med så altfor mye mat og greier heller synes jeg, når man sitter på servicetorget. Er redd dette blir litt vanskelig å skjule på jobben.[&:]

ORIGINAL: snuppa80

Gratulerer sååå masse[:D][:D] Det kom vel ikke akkurat som noen bombe da, hihi[:D][:D][:D] HELDIGGRISEN, jeg vil også ha ny baby[&o]

*littmisunneligja*[;)]

Heisann - gratulerer så masse! [:D] Kjempegøy! [:)] [:)]
(Og når det gjelder de egga har du masse tid igjen "på dato".... - bare se på meg [;)])
Lykke til og tvi-tvi og alt det der!!!

(Synes du har har vært veeeldig flink å holde på hemmeligheten! Tror ikke jeg holdt mer enn et par uker med nr. 2...!)

ORIGINAL: Nildro

Heisann - gratulerer så masse! [:D] Kjempegøy! [:)] [:)]
(Og når det gjelder de egga har du masse tid igjen "på dato".... - bare se på meg [;)])
Lykke til og tvi-tvi og alt det der!!!

(Synes du har har vært veeeldig flink å holde på hemmeligheten! Tror ikke jeg holdt mer enn et par uker med nr. 2...!)

Et par uker fra du sluttet med prevensjon, mener du? Jeg holdt jo ikke lenge i svangerskapet før jeg måtte si det her da... men har egentlig tenkt å holde omverdenen litt "for narr" en stund til. Hvis det går.

Ang. de eggene så er det sikkert veldig individuelt. For siden "alle" eksperter mener det kan bli vanskelig å bli gravid etter fylte 35, og at det blir vanskeligere år for år, så er det vel sikkert noe i det, statistisk sett. Men her blir tydeligvis et egg befruktet så fort det byr seg en mulighet.[;)] Glad for det, det må være veldig tungt og frustrerende for de som prøver og prøver og prøver, måned etter måned, år etter år, uten resultat.[&o] Jeg syntes det var nok spenning selv om jeg mistenkte at jeg ble lett gravid. For man vet jo aldri. Noen får lett nr. en for så å slite med å få nr. 2.

GRATULERER SÅ MYE[:D]

Så koselig[:)] nå blir det spennende å følge deg framover......
Håper du får et kjempe fint svangerskap!!!![:)]

Back
Topp