Æææ! Jeg har kjøpt barnevogn! ;-)

Fimle

Glad i forumet
Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe vogn på en god stund enda, men jeg klarte ikke å dy meg da jeg kom over et veldig godt tilbud på barnevogn. ;)
Splitter ny duovogn med stelleveske og regntrekk til 2723 kroner. :D Søstra mi har samme vogn til sin yngste, hun er kjempefornøyd, og det kommer nok jeg også til å bli. ;)

Her er den hvis noen vil se... http://www.mimmis.no/produkt/9754-babyactive-ballerina-2014-sort.aspx
 
Gratulerer med vogn! Deilig å ha i orden, spesielt til den ny-prisen da! :)
 
No blei ej frista sjøl ej! Må den hentes i en spesiell butikk?
 
Jeg hadde ikke tenkt å kjøpe vogn på en god stund enda, men jeg klarte ikke å dy meg da jeg kom over et veldig godt tilbud på barnevogn. ;)
Splitter ny duovogn med stelleveske og regntrekk til 2723 kroner. :D Søstra mi har samme vogn til sin yngste, hun er kjempefornøyd, og det kommer nok jeg også til å bli. ;)

Her er den hvis noen vil se... http://www.mimmis.no/produkt/9754-babyactive-ballerina-2014-sort.aspx
Gratulerer med vogn!:)


♡Overgangen feb/mars♡
 
Veldig fin og rimelig da. Ble nesten fristet her. :)


Excuse me, Damn that autocorrect!
 
Den ser jo kjempefin ut da :) Og veldig billig! Er nok ikke så dumt å benytte seg av det når man kommer over noe sånt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blir helt gira når jeg kan handle litt, nesten litt synd at vi har stort sett alt vi trenger. :p
 
No blei ej frista sjøl ej! Må den hentes i en spesiell butikk?

Du kan velge å hente den på hovedlageret deres i Sandefjord, få den levert på døra for 99 kroner, eller som jeg valgte - få den levert på nærmeste MyPack- utleveringssted. :)
 
så greit da :) Ihvertfall når du vet at du blir fornøyd med vognen også :D
 
Vi kjøpte også vogn i dag:p var dagstilbud på barnas hus...:) sparte masse på den vogna vi hadde bestemt oss for :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi kjøpte også vogn i dag:p var dagstilbud på barnas hus...:) sparte masse på den vogna vi hadde bestemt oss for :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Så flott med slike tilbud da :D
 
Vi kjøpte også vogn i dag:p var dagstilbud på barnas hus...:) sparte masse på den vogna vi hadde bestemt oss for :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Det er så gøy å handle på tilbud! :p Barnevogner er jo i utgangspunktet fryktelig dyre, så da er det deilig å komme over noen bra tilbud! :D
 
Enig :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp