Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk nettopp vite at svigerinnen min også er gravid og har termin i juli, nesten samtidig som meg tenk om vi føder samtidig! For en gøy og koselig nyhet
Kjempegøy! Husker også vi snakket om at tenk om vi fikk gå gravid samtidig! Og nå gjør vi det merkelig!!Så gøy bestekompisen til samboer har termin samme dag som vi! Det er også kjempegøy kjenner dessuten flere som skal ha i juni/juli! Koselig å gå gravid med noen man kjenner
har jo permisjon samtidig jo! Fantastisk!!Svigerinnen min har termin i slutten av mai er kjempe gøy!
Kjempegøy! Husker også vi snakket om at tenk om vi fikk gå gravid samtidig! Og nå gjør vi det merkelig!!
Kjempekjekt!Så gøy! Vi er faktisk ganske mange som blir tett i sommer venner og familie som venter...
Det er så gøy!! Nå må bare alt gå bra!! Tenk om det skulle gå galt nå liksom... Hadde vært kriseEn av mine nære veninner er bare dager lengre på vei en meg og hun bor i gangavstand. I tilegg til at babyen ved fødselen vil ha 3 søskebarn som er født mindre enn 9 månder før den. Det yngste bare uker eldre, men vi bor ikke i samme by så får ikke fult utbytte av perm på samme tid