Ææææææ!

Så gøy :D bestekompisen til samboer har termin samme dag som vi! Det er også kjempegøy :) kjenner dessuten flere som skal ha i juni/juli! Koselig å gå gravid med noen man kjenner :)
Kjempegøy! Husker også vi snakket om at tenk om vi fikk gå gravid samtidig! Og nå gjør vi det :p merkelig!!
 
Så gøy! Vi er faktisk ganske mange som blir tett i sommer ❤️ venner og familie som venter...
 
En av mine nære veninner er bare dager lengre på vei en meg og hun bor i gangavstand. I tilegg til at babyen ved fødselen vil ha 3 søskebarn som er født mindre enn 9 månder før den. Det yngste bare uker eldre, men vi bor ikke i samme by så får ikke fult utbytte av perm på samme tid
 
Svigerinnen min skal ha i august ;) Å naboen min i februar :D
 
En av mine nære veninner er bare dager lengre på vei en meg og hun bor i gangavstand. I tilegg til at babyen ved fødselen vil ha 3 søskebarn som er født mindre enn 9 månder før den. Det yngste bare uker eldre, men vi bor ikke i samme by så får ikke fult utbytte av perm på samme tid
Det er så gøy!!:D Nå må bare alt gå bra!! Tenk om det skulle gå galt nå liksom... Hadde vært krise :p
 
Har også to kusiner som får sitt første neste år. En i april og hub andre i mai. Så kommer jeg i juli. Veldig morro :)
 
Jeg kjenner bare meg som skal ha i juli ;) Men forrige gang fødte søsteren min akkurat 3 uker før meg - og det var superkoselig å ha perm samtidig og såååå koselig å se de små leke sammen :) (vel, leke og leke.. krangle om lekene..).
 
Back
Topp