Åssen størrelse?

Akkurat likt her! Snart 13 uker, 56cm og 5kg! Synes hun vokser så fort... til jul må vi vel opp en størrelse!
Jeg syntes også hun vokser så fort og at hun har blitt så stor, rart å tenke at hun ligger under gjennomsnittskurven og at hun egentlig er liten :o

Her bruker Lillegutt bodyer i 68 og bukser i 62/68, lillegutt er 6kg og 60 lang(3mnd kontrollen) men vi putter klærene i tørketrommelen og då krymper de litt, så ligger vanligvis en størrelse over hele tiden :p

Last edited:
Her har ho blitt målt siden 1 kontroll :p
Var likens med storebror :p

Men har hørt mange ikke blir målt før 3 mnd kontroll.. rart det er ulik praksis :p
Merkelig... vi fikk beskjed om at de ikke måler så tidlig fordi de ikke skal tvinge spedbarn til å strekke ut beina....

Merkelig... vi fikk beskjed om at de ikke måler så tidlig fordi de ikke skal tvinge spedbarn til å strekke ut beina....

Ja, ulik praksis på alt mulig synes jeg :p

Men der igjen, dei har aldri "strekt" beina hardhent liksom.. så troor no det går fint :)

56. Målte og veide på fredag. 57 cm og 4530g. Skjønner vi henger litt etter her:p

Vi har gått over til 68 idag. Det er litt stort, men ikke altfor stort. Han var 12 uker i går :D Synes han bare blir mer og mer nydelig :D <3

Syns det er et stort sprik i størrelsene. I kleshaugen til lillegutt som brukes nå for tiden er det alt fra en bukse i str 50 til en dress i størrelse 74. Må visst følge godt med sånn at ikke noen klær ikke blir brukt :)

3 mnd, strl 56 og noen få bodyer i 62 som er liten i strl

Glemte helt å følge min egen tråd. Ops! Godt å se at det varierer litt, og at noen fortsatt bruker 50 og 56. Føler folk ser så dumt på meg når jeg sier vi bruker så smått enda. Her har vi ikke åpna kassa med 62/68 enda. Men tenker kanskje å gjøre det snart, da buksene begynner å krype litt oppover :)

Glemte helt å følge min egen tråd. Ops! Godt å se at det varierer litt, og at noen fortsatt bruker 50 og 56. Føler folk ser så dumt på meg når jeg sier vi bruker så smått enda. Her har vi ikke åpna kassa med 62/68 enda. Men tenker kanskje å gjøre det snart, da buksene begynner å krype litt oppover :)
Vi bruker fortsatt 56, men merker nå at det nærmer seg bytte av størrelse!

Back
Topp