Studentmammen
Betatt av forumet
Noen få i 50, mest 56 og tatt frem noe i 62. Hun er 3 mnd akkurat. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syntes også hun vokser så fort og at hun har blitt så stor, rart å tenke at hun ligger under gjennomsnittskurven og at hun egentlig er litenAkkurat likt her! Snart 13 uker, 56cm og 5kg! Synes hun vokser så fort... til jul må vi vel opp en størrelse!
Merkelig... vi fikk beskjed om at de ikke måler så tidlig fordi de ikke skal tvinge spedbarn til å strekke ut beina....Her har ho blitt målt siden 1 kontroll
Var likens med storebror
Men har hørt mange ikke blir målt før 3 mnd kontroll.. rart det er ulik praksis![]()
Merkelig... vi fikk beskjed om at de ikke måler så tidlig fordi de ikke skal tvinge spedbarn til å strekke ut beina....
Vi bruker fortsatt 56, men merker nå at det nærmer seg bytte av størrelse!Glemte helt å følge min egen tråd. Ops! Godt å se at det varierer litt, og at noen fortsatt bruker 50 og 56. Føler folk ser så dumt på meg når jeg sier vi bruker så smått enda. Her har vi ikke åpna kassa med 62/68 enda. Men tenker kanskje å gjøre det snart, da buksene begynner å krype litt oppover![]()