Årstider :)

Min er høsten, for da skifter verden farge og gjør seg klar for hvile tid.
Liker også at det er skiftende vær, har bodd så mange steder i Norge at jeg setter pris på at været forandrer seg :)
Liker følelsen høsten gir:)

Sommer.
Får aldri nok sol og har alltid taklet varmen bra.
Elsker korte skjørt og søte sommerkjoler.
Glad i is og grillmat. :P

Jeg elsker sommeren! Oppvokst i strandidyll i Østfold med skjærgårdene nedover! Elsker saltvann, sommer, sand, grilling, sommerklær, tennis, båtturer

Men sålenge jeg slipper regn så kan jeg gjerne ta på bortoverskia eller snowboardet på beina og kose meg på vinteren, men ikke på samme måte

Sommeren :) oppvokst med stranden :D å elsker late dager der :D grillmat å bare kos ute på sene sommerkvelder :D :D

Vinter kan være fint det å :)vis vi er så heldige å få snø :) noe som desverre tilhører sjeldenhetene her :/

Vår og sommer! For da forsvinner snøen, solen kommer frem, man kan gå i lettere klær, trær og andre planter blomstrer

Ingenting slår en solfylt høstdag! Magisk med alle fargene i naturen :D

Vår er best, har en tendens til å bli litt vinterdeprimert og når snøen smelter og det blir liv i naturen igjen så er det så fantastisk å bli megselv :) blir så energisk av våren!

Sommer :) men jeg liker godt vår og høst også :)

Er veldig glad i både våren, sommeren og høsten, på hver sin måte :)
Våren er så deilig når solen begynner å varme igjen, snøen smelter og dagene blir lengre.
Sommeren er deilig om været er fint, men med slik vær som vi har hatt i sommer, er det egentlig bare kjedelig...
Høsten er fantastisk, om det er mildt og fint vær. Alle de fine fargene, og den klare lufta. Fjellturer på høsten er bare helt nydelig :) også synes jeg det er koselig med mørke kvelder igjen. Tenner masse lys, fyrer i ovnen og mye å se på tv :)

Sommer og vinter :)

Sommer når det er fint vær og jeg kan sitte et sted langs Oslofjorden med noe kaldt og reker, båtliv og grillmat :)

Vinter når det er blå himmel, masse hvit snø, skiføre og jeg kan stå på slalåm eller ake med ungene i familien :)

Sommer og varme:D ellers veldig glad i vår og, lysere tider, varmere tider, snøen smelter og jeg blir bare gladere når det skjer:D men er glad i jul og påske og, og fargene og kosen på høsten. Men vinter, kulde og snø generelt er ikke mine årstider.

Sommer - helt klart! Liker meg best i varmen og hele stemningen som dukker opp rundt ferietider :)

Men skal innrømme ag overgangen fra vår til sommer er jo helt fantastisk - når det virkelig begynner å bli grønt og lyst ute! :)

Har faktisk vanskeligheter med og velge

Våren for da smelter snøen, blomstene titter frem det blir grønnere og solen begynner endelig og varme.

Sommeren med sine sene kvelder på verandaen,late dager på stranda, grilling å være ute hele dagen.

Høsten når trærne skifter farge, höstluften som lukter så utrolig godt, innekvelder med film og tente lys.

Vinteren har julen og forhåpentligvis masse snø som man kan være ute og ake grille pølser på bål og kakao, samt mange kosekvelder med masse tente lys:)

Back
Topp