Årsmodell+barn nr

1992 - første :) og føler meg litt letta over å se det er fler 92, føler jeg er så tidlig ute hihi :p

1992 - første :) og føler meg litt letta over å se det er fler 92, føler jeg er så tidlig ute hihi :p

Fin tid å få barn på det da. Jeg føler at jeg er veldig sent ut :p

Joda, 22 år er fint for meg men alle rundt syntes vi er tidlig og ingen av mine venner er i nærheten :p der er det fortsatt partyparty
Jeg fylte 21år etter første fødsel. Det var planlagt, vi var ferdig med utdanning, hadde jobb og leilighet. Ingen andre i vennegjengen var i nærheten av å tenke på barn ennå da, men d føltes helt riktig for oss.

Jeg fylte 21år etter første fødsel. Det var planlagt, vi var ferdig med utdanning, hadde jobb og leilighet. Ingen andre i vennegjengen var i nærheten av å tenke på barn ennå da, men d føltes helt riktig for oss.

Det blir det samme her det da :) vi bygger enebolig, eier leilighet, så har god økonomi, stabilt og klare for å bli foreldre :) jeg personlig hadde alltid sett for meg selv som ung mor så sjokkert at jeg har venta så lenge, haha! Men samboer måtte jo tross alt også bli klar :) de fleste på vår alder studerer enda, men håper på å få noen mye bekjentskaper i samme situasjon etterhvert da :)

1991 nr 4

Back
Topp