Årslønn

Bente78

Forelsket i forumet
Hva tjener dere i året og hva jobber dere med..? (Og mannen)
Jeg jobber som ass.butikksjef og har ca.385000 i året.
Mannen min jobber i bilbransjen og har ca.samme som meg.
Skulle ønske vi hadde mer.......

Her har jeg vært student noen år nå, så må si jeg gleder meg til å faktisk få lønn! Spennende å se hva dere andre ligger på da, kanskje jeg får en pekepinn på hva jeg kan forvente :)
Jeg er forresten alenemamma da, så her i huset er det kun jeg som har inntekt :)

Er frilans tolk og lønnstrinn 26 (woop woop :( )

Tjente 350 i fjor, mest pga tre uker i utlandet

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Sist gang jeg svarte på en lignende tråd så fikk jeg pepper,så velger holde kjeft om det;):P

Dere har da en ganske grei inntekt tilsammen, da?

Jeg er førskolelærer med 10 års ansiennitet og tjener ca 430 om jeg hadde hatt 100%. (Har 80)

Husker ikke nøyaktig, men litt over 400 000. Pedleder med 9 års ansiennitet. Sambo tjener bittelitt mer enn meg. Har helt greit med penger, men er jo avhengig av å ha to inntekter for det - var tungt som alenemor. Og så synes jeg ikke lønna står i stil til jobben jeg gjør, sammenlignet med andre yrker...

er bare tilkallingsvakt så har stortsett rundt 120...Det er LITE! Har stortsett vært alenemamma, men nå har jeg samboer og han har 500 men jobber 12-15timer døgnet så lite i forhold til arb.mengden det også... men vi klarer oss fint, jeg har alltid klart meg bra alene også, man venner seg til det meste ;)

Totalt tipper jeg vi har ca 700 000 før skatt... jeg er ungufør mannen jobber

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vi har samlet inntekt på 1.050 til sammen.
Jeg er også ass. butikksjef og mannen teknikker.
Jeg kommer nok ikke til å tjene like mye etter junior kommer, men det er jo en prioriteringssak :)

Last edited:
Jeg får vel utbetalt rundt 180+ i år. (Må dobbeltsjekke årets skatteprosent....) Er ung ufør.

Pedleder med 10 års ansiennitet.
Ligger på ca 447 med et par tillegg.
Samboer er lærer og ligger bittelitt høyere.

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Miljøterapeut(vernepleier) med 6 års ansinnitet og har ca 370 tusen i året. (Er lite når en har høgskoleutdanning synes jeg). Mannen jobber på kontor som servicemedarbeider og han tjener rundt 350 tusen i året.

Jeg er også assisterende butikkskjef, full annsinitet i 80 % stilling. Jeg har da ca 300 000 i årslønn. Syns du har god lønn, jeg har en timeslønn på 174,19 og må si jeg er veldig fornøyd med det ;)

Eg miljøarbeider m fagbrev: 360 000
han senior IT tekniker :480 000

Synes vi klarer oss fint eg.. hus . bil og muligheter for ferie som vi ønsker i en av landets dyrest byer.

Synes ikkje dere har lite å rutte med akkurat ;)

Back
Topp