Årslønn

Jeg er student, så håver ikke akkurat inn :P men heldigvis for mannen så klarer vi oss fint :) blir spennende å se hvordan økonomien blir med ei lita til ;)

Jeg er assistent i bhg, har ca 290.000 med 8 års ansiennitet.
Gubben har ca 550.000, er mekaniker.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Jeg bor i Norge, barnefar i England....så i mitt hus er det 490 000 brutto, men blir alltid mer pga overtid.
Barnefar tjener rundt 700 000 så vi skal klare oss godt :)

Dagli
hvilke butikk er du i ?
280000-320000. Jobber som ass.butikksjef. sambo tjener 360000. Vi klarer oss kjempefint:)
Det høres veldig lite ut som en ass.butikksjef. Du har jo nesten mindre i året enn de som går på vanlig timelønn her hos oss du da?
Får du ub-tillegg eller? Eller har du fastlønn? Hvilken butikk er det?

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app[/quot

Jeg tjener ca 280 000 jobber også i butikk 80-100%

Mannen tjener ca 400000 tror jeg. Vi kunne godt hatt litt mer, men klarer oss veldig bra for det om;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har en årslønn på 330 000 hvis jeg jobber 100%. Siste året har jeg jobbet
60-80%, men skal snart opp i 100% igjen. Mannen tjener nok 3-4 ganger mer enn meg, jeg
er ikke helt sikker på akkurat hvor mye.

Jeg jobber i staten og har rundt 500.000,-
Mannen jobber som verkstedmester og har rundt 450.000,-:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Jeg får 400.000 mens mannen har 6-700.000.

Uansett hvor mye vi tjener, har vi lite når det nærmer seg lønn igjen :P
Jeg er førskolelærer og mannen er journalist :)

Jeg har ca 330 000kr og mannen har ca samme :) Fornøyd med det

Jeg er kundekonsulent og mannen er industriarbeider

Jeg er ped.leder med 4års ansiennitet og har 380 000 i året. Mannen min er ufaglært blikkenslager og har nok litt mindre, ca 350 000

Hun jobber vel også en del kveld og helg? Blir en del ekstra i lønn med de tillegga ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, men regner med at det kommer i tillegg til grunnlønna. Skal ikke si det for sikkert altså. Det kan man jo fort finne ut hvis man ser på stillingsannonser i Oslo kommune og ser på hvilket lønnstrinn de har. Og så er det jo noen bydeler som lønner bedre enn andre.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Helsesekretær og tjener 313000,- Jobber da 100%

Helsesekretær og tjener 313000,- Jobber da 100%

Mannen tjener 500 000 til 600 000 i året.
Jeg jobber frivillig deltid i helsesektoren, tjener rundt 150. 000 kr. Kan fint tjene mer, men prioriterer å være mest mulig hjemme med barn. Vi klarer oss veldig bra, da vi ikke bor oss ihjel :)

Tannhelsesekretær 80 % og tjente vel 250 i fjor. Han er hotellreseosjonist og bartender og tjener vel 400 ca. Klarer oss fint men hadde ikke skadet med litt mer:p

284 000 i årslønn.. jobber som pleieassistent på sykehjem, har ikke utdannelse.. dette er uten kveld og helge tillegg.. skal utdanne meg til sykepleier..

Her lå vi på ei samla inntekt på ca 1.3 i fjor. Mannen som står for mesteparten da han er gruvearbeider på Spitsbergen.

Vi har samlet inntekt på 1.050 til sammen.
Jeg er også ass. butikksjef og mannen teknikker.
Jeg kommer nok ikke til å tjene like mye etter junior kommer, men det er jo en prioriteringssak :)
Hvor mye har du som ass.butikksjef og er det dagligvarebutikk du jobber i ?

Back
Topp