Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dunn
ORIGINAL: MammaMia98
venter i spenning vi også!! vårkolleksjonen til POP er klar, så jeg vurderer den lysegrå (er møkklei mørke klær nå) om ikke Reima eller andre har noen jeg liker bedre
Så du ikke tråden min i går? [8D] Har eu prøvd POP før?
venter i spenning vi også!! vårkolleksjonen til POP er klar, så jeg vurderer den lysegrå (er møkklei mørke klær nå) om ikke Reima eller andre har noen jeg liker bedre
nei, så ikke den [8|] hadde POP i fjor vi, og en reima, syns i grunn de var omtrent like bra. De sa ikke noe annet i barnehagene heller.... hva skrev du?
nei, så ikke den [8|] hadde POP i fjor vi, og en reima, syns i grunn de var omtrent like bra. De sa ikke noe annet i barnehagene heller.... hva skrev du?
Jeg spurte om noen hadde prøvd POP vårdressen [;)] Jeg er litt redd den ikke tåler bergens klima. Men synes den grå var kjempe fin [:D]
ORIGINAL: liseann
NÅ ligger vårkolleksjonen ute!!! [:D]
ikke sikkert jeg skjønner siden helt, men er det slik at den nye kolleksjonen til vårdressene er de som kommer frem når en søker på overaller? de var jo kjempe kjipe!
ingen modeller jeg likte [8D] men som regel pleier flere av modellene å ha ulike farger å velge i, men ikke denne sesongen... får håpe det er en feil på siden og at det kommer snart!
ORIGINAL: **Emmeline**
ingen modeller jeg likte [8D] men som regel pleier flere av modellene å ha ulike farger å velge i, men ikke denne sesongen... får håpe det er en feil på siden og at det kommer snart!
Jeg får opp alle farger her, trykker på colours helt nedterst inne på de ulike dressene.