Årets Reima design

liseann

Gift med forumet
Noen som har sett årets vår\høst dresser? Må ha ny vårdress snart, og synes den turkise og grå varianten fra i fjor er fin, men kanskje årets er enda finere? Gikk inn på Reima sin side, men ble ikke så mye klokere... noen som vet noe?

Tror ikke de er kommet enda, pleier å komme i løpet av februar tror jeg.

venter i spenning vi også!! vårkolleksjonen til POP er klar, så jeg vurderer den lysegrå (er møkklei mørke klær nå) om ikke Reima eller andre har noen jeg liker bedre

ORIGINAL: MammaMia98

venter i spenning vi også!! vårkolleksjonen til POP er klar, så jeg vurderer den lysegrå (er møkklei mørke klær nå) om ikke Reima eller andre har noen jeg liker bedre

Så du ikke tråden min i går? [8D] Har eu prøvd POP før?

ORIGINAL: Dunn

nei, så ikke den [8|] hadde POP i fjor vi, og en reima, syns i grunn de var omtrent like bra. De sa ikke noe annet i barnehagene heller.... hva skrev du?

NÅ ligger vårkolleksjonen ute!!! [:D]

ingen modeller jeg likte [8D] men som regel pleier flere av modellene å ha ulike farger å velge i, men ikke denne sesongen... får håpe det er en feil på siden og at det kommer snart!

nei, så ikke den [8|] hadde POP i fjor vi, og en reima, syns i grunn de var omtrent like bra. De sa ikke noe annet i barnehagene heller.... hva skrev du?

Jeg spurte om noen hadde prøvd POP vårdressen [;)] Jeg er litt redd den ikke tåler bergens klima. Men synes den grå var kjempe fin [:D]

Jeg spurte om noen hadde prøvd POP vårdressen [;)] Jeg er litt redd den ikke tåler bergens klima. Men synes den grå var kjempe fin [:D]

leste tråden.... tror vannsyla på de er temmelig like om jeg husker rett, og plasker det ned må man jo bruke regntøy uansett. tror vi går for den grå altså, og den vindtette fleecejakka fra POP er noe av det beste plagget vi har hatt, så tror den blir i grå i år også. Hadde eplegrønn i fjor da.

ikke sikkert jeg skjønner  siden helt, men er det slik at den nye kolleksjonen til vårdressene er de som kommer frem når en søker på overaller? de var jo kjempe kjipe!

ORIGINAL: liseann

ikke sikkert jeg skjønner  siden helt, men er det slik at den nye kolleksjonen til vårdressene er de som kommer frem når en søker på overaller? de var jo kjempe kjipe!

jepp....ingen fine [:o] men som sagt; tidligere har alle modellene kommet i flere farger. slik at valgmulighetene har vært fler. I år er det ingen fargevalg hverken på dresser, luer eller votter, så min teori er at siden nå er mangelfull.

ingen modeller jeg likte [8D] men som regel pleier flere av modellene å ha ulike farger å velge i, men ikke denne sesongen... får håpe det er en feil på siden og at det kommer snart!

Jeg får opp alle farger her, trykker på colours helt nedterst inne på de ulike dressene.

ORIGINAL: **Emmeline**

Jeg får opp alle farger her, trykker på colours helt nedterst inne på de ulike dressene.

fikk de opp jeg også noen timer etter jeg så første gang. fremdeles ingen jeg likte, så her blir det grå fra POP

Back
Topp