Jeg pleier kjøpe et juleblad. Helst det som har den fineste strikke-oppskriften på en kjole jeg ikke kommer til å strikke til en datter til jul ;-)
Jeg laget somregel ikke noe av maten eller godteriet som det står om og pynter ikke sånn og gavetipsene treffer somregel ikke.
Men jeg liker å kjøpe et likevel
Og jeg lurer litt på hvorfor, men det er koselig.
Jeg sto og bladde i dem i dag for jeg var på butikken alene uten å skulle rekke bhg og sfo for en gangs skyld.
Men jeg falt ikke helt for noen av dem. Et, var det norsk ukeblad tro, var i plast så det fikk jeg ikke tittet i.
Er det andre som liker sånne blader? Har dere sett et dere liker i år?
Eller er det for tidlig enda? Er det derfor jeg ikke finner noe, stemningen er der ikke enda?
Jeg laget somregel ikke noe av maten eller godteriet som det står om og pynter ikke sånn og gavetipsene treffer somregel ikke.
Men jeg liker å kjøpe et likevel
Og jeg lurer litt på hvorfor, men det er koselig.
Jeg sto og bladde i dem i dag for jeg var på butikken alene uten å skulle rekke bhg og sfo for en gangs skyld.
Men jeg falt ikke helt for noen av dem. Et, var det norsk ukeblad tro, var i plast så det fikk jeg ikke tittet i.
Er det andre som liker sånne blader? Har dere sett et dere liker i år?
Eller er det for tidlig enda? Er det derfor jeg ikke finner noe, stemningen er der ikke enda?