Årets juleblad?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg pleier kjøpe et juleblad. Helst det som har den fineste strikke-oppskriften på en kjole jeg ikke kommer til å strikke til en datter til jul ;-)

Jeg laget somregel ikke noe av maten eller godteriet som det står om og pynter ikke sånn og gavetipsene treffer somregel ikke.

Men jeg liker å kjøpe et likevel

Og jeg lurer litt på hvorfor, men det er koselig.

Jeg sto og bladde i dem i dag for jeg var på butikken alene uten å skulle rekke bhg og sfo for en gangs skyld.

Men jeg falt ikke helt for noen av dem. Et, var det norsk ukeblad tro, var i plast så det fikk jeg ikke tittet i.

Er det andre som liker sånne blader? Har dere sett et dere liker i år?
Eller er det for tidlig enda? Er det derfor jeg ikke finner noe, stemningen er der ikke enda?

Jeg pleier å kjøpe et eller to hvert år. I år gjorde jeg en blunder og kjøpte det bladet med den fineste forsiden. Det var Tara. Jeg er ikke typen som kjøper Tara til vanlig :P
Så istedenfor et blad med mange tips til ting jeg kan lage så ble det et blad med tips til ting jeg kan kjøpe. Jaja.
Men så fant jeg et mønster på en klut, og siden jeg nettopp har begynt å lære meg strikking så var jo dette av interesse. Så det blir mitt neste strikkeprosjekt :D
I tillegg var det med oppskrift på chutneyer. Jeg aner ikke hva det er, men jeg tenker jeg lager litt til julegaver likevel.

Jeg tror nok at jeg må kjøpe et til senere. Elsker jul :)

Tara falt jeg ikke for, og selv om chutney høres veldig spennende ut aå aner jeg ikke ha man skal bruke der til

Pleier å kjøpe flere jeg, bare fordi det er koselig:) Sjelden noe nytt og spennende, så tar gjerne frem de fra tidligere år også jeg da! Har ikke kjøpt noen enda i år

Jeg er litt usikker på hvor jeg har gjort av de gamle, men jeg har en del bøker som egentlig er mye av det samme....

Tara falt jeg ikke for, og selv om chutney høres veldig spennende ut aå aner jeg ikke ha man skal bruke der til

Ikke jeg heller, men håper at andre gjør det ^^
Men da må jeg jo gi det til folk jeg vet liker litt spennende smaker.

Jeg pleier å kjøpe det med flest strikkeoppskrifter og oppskrifter på tradisjonelt julesnop...
Har ikke sjekka noen i år enda da, så vet ikke helt hvilket jeg ender med, men vet det ikke blir familien. Det pleier nemlig mamma å kjøpe...

Kjenner et nytt i går. Alt om julen, fra Hjemmet og Norsk ukeblad. Gleder meg til å bla i det/dem.

Er det den som er to blader i en plast så man ikke får tju-titte?

Si hva du synes da uansett!

Er det den som er to blader i en plast så man ikke får tju-titte?

Si hva du synes da uansett!

Vil tro det er det du tenker på ja. Bladet var fint. Kunne tenkt meg litt flere oppskrifter på ting som ikke er så vanskelig å lage. Det var noen strikkemønster der, og hadde jeg vært flink til å strikke så hadde jeg strikket lue og skjerf til baby for mønsteret der likte jeg. Det var jo 2 blad, og det andre bladet er for mat. Der fant jeg flere oppskrifter på ting jeg vil prøve ut :)

Back
Topp