Åpningstid i bhg.

Her har vi også hente og levere problemer, og har ofte måtte ty til besteforeldre eller tanter med kortere reisevei til jobb, og mer flexitid. Må innrømme det er digg å komme hjem fra jobb og søsteren din har laget middagen klar, hentet ungen din og vasket opp matboks og flaske.

0645-17 jeg skulle ønske de åpent 6.30 vi har noen ganger problemer med at de ikke åpner før, men ettermiddag er aldri problemer for oss. Vi henter som regel 15 hver dag, og som oftest leverer vi 10. Men vi kunne ha jobbet litt annerledes hadde barnehagen åpent tidligere :)

06.30 - 17
Det er folk på huset 06. Så skulle det være krise for noe kan man komme da. Så veldig kjekt. De vil bare at man ringer tilfelle ingen er der 06.

06:45 til 17:00. Både der mellomste går og på jobben min.

7-1630 og det funker dårlig. Mannen jobber skift og jeg har ingen mulighet til å gå fra jobb før 16. har varierende arbeidssted så om jeg er i nærheten eller på riktig side av byn i forhold til kø så går det bra, hvis ikke må vi ha barnevakt de dagene han har senvakter :( kjipt å få mine foreldre til å kjøre 30min hver vei for å være barnevakt i 5-30 minutter.
Og kjipt å måtte betale evt en annen barnevakt i tillegg til full bhg selv om vi ikke bruker de første 1,5-3 timene de er åpne.

Men hvis samboer er ferdig 16, så rekker han jo til 16.45?

Skjønner åpningstiden som er 15 min senere enn dere har nå. Men rakk han jobb på morgenen før da?
Vi har ikke byttet barnehage enda, og tror nok ikke vi blir å gjøre det heller, når han henter så er han i barnehagen vi har nå ca. 16.30 hvis det ikke er trafikk, og fra barnehagen er det yttligere 15 min hjem om trafikken flyter

Spør om p komme litt senere på jobb når han må levere ? Og gå 10 min før mår han skal hente?

Vi bor i pendlerlommune men det var ytterst få som trengte lengre åpningstid og derfor ble den ikke endret
Det er dessverre ingen mulighet for noen av oss :/ så han får nok bare bli i den barnehagen han er i nå, så får vi heller se siste året før skolen hvordan vi gjør det

Faktisk usikker, men tror tidene er 07-16:30, leverer som regel rett før 08 og henter rett før 15. Både jeg og samboer har flexitid, og bytter på å hente og levere (den som henter går på jobb tidlig, og går tidlig hjem og motsatt), og barnehagen er fem-ti min gåavstand fra både jobb og der vi bor.

Min er 07:00-17:00 ungene sin er 07:00-16:30

Man-Tor 7-17
Fre 7-16

Vi bruker stortsett hele åpningstiden :)

Både den mini går i, og den jeg jobber i er åpen fra 7-17

6.30-17 her, og er vel den i kommunen som er lengst åpen tror jeg.
En annen privat bhg vet jeg har åpent fra 7.30 - 1630,og det var grunn for at den ikke kom på lista vår.
Nå har jeg ikke jobb lenger, men om jeg hadde fortsatt i jobben min måtte jeg enten ha jobbet redusert eller endret arbeidstiden min.

Back
Topp