Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spør om p komme litt senere på jobb når han må levere ? Og gå 10 min før mår han skal hente?
Vi bor i pendlerlommune men det var ytterst få som trengte lengre åpningstid og derfor ble den ikke endret
Samboer her kan ikke heller ta levering eller henting når han jobber dagvakt (jobber fra 07-19.30 med 20 min reisevei), så den delen er alltid min når han jobber jeg er tilkallingsvikar to steder, så når minsten begynner i bhg kan jeg kun ta dagvakter på det nærmeste stedet i ukedagene for å rekke levering og jobb7-17 her, kommunal barnehage. Pendlerkommune og mange jobber langt unna bostedet. Jeg har 1,5 time reiseveg hver vei Bruker ikke hele åpningstida, men det hender uforutsette ting skjer på så lang reisevei (pendler med båt), så greit med romslige tider.
Det er jo ikke alle yrker det går for dessverre. Her kan eksempelvis ikke mannen ta hverken levering eller henting på dagvakt, han reiser hjemmefra 30 minutter før barnehagen åpner, og kan ikke komme for seint, han jobber på sykehuset og må være ferdig skiftet og på plass for å ordne operasjonsstuene før operasjonene begynner 0800, de kan jo ikke utsette det pga barnehagelevering. Hvis de har vært gjennom operasjonsprogrammet uten noe akutt hender det han kan gå tidlig, men stort sett 50/50 sjans for at han står i en akutthendelse kl 1530 og da må han jo bli på operasjonsstua til de enten er ferdige eller avløsninga kommer. I store deler av helsevesenet er det jo lite fleksibilitet slik. Men på en normal dagvakt rekker han å hente i barnehagen 1650 ca, så noen ganger må vi jo det når jeg jobber kveld/er bortreist, men jeg har heldigvis fleksibel jobb og da ordner det seg jo. Men det hender jeg må ha langdag og lang barnehagedag går jo for en gang iblant her heldigvis.
Neida ikke alltid det går , var derfor bare ett forslag7-17 her, kommunal barnehage. Pendlerkommune og mange jobber langt unna bostedet. Jeg har 1,5 time reiseveg hver vei Bruker ikke hele åpningstida, men det hender uforutsette ting skjer på så lang reisevei (pendler med båt), så greit med romslige tider.
Det er jo ikke alle yrker det går for dessverre. Her kan eksempelvis ikke mannen ta hverken levering eller henting på dagvakt, han reiser hjemmefra 30 minutter før barnehagen åpner, og kan ikke komme for seint, han jobber på sykehuset og må være ferdig skiftet og på plass for å ordne operasjonsstuene før operasjonene begynner 0800, de kan jo ikke utsette det pga barnehagelevering. Hvis de har vært gjennom operasjonsprogrammet uten noe akutt hender det han kan gå tidlig, men stort sett 50/50 sjans for at han står i en akutthendelse kl 1530 og da må han jo bli på operasjonsstua til de enten er ferdige eller avløsninga kommer. I store deler av helsevesenet er det jo lite fleksibilitet slik. Men på en normal dagvakt rekker han å hente i barnehagen 1650 ca, så noen ganger må vi jo det når jeg jobber kveld/er bortreist, men jeg har heldigvis fleksibel jobb og da ordner det seg jo. Men det hender jeg må ha langdag og lang barnehagedag går jo for en gang iblant her heldigvis.
Men hvis samboer er ferdig 16, så rekker han jo til 16.45?Handler ikke om at vi har han der hele åpningstiden, men de dagene jeg jobber tidlig må mannen levere, da må barnehagen åpne 7, men da er jo jeg ferdig så jeg får hentet han litt over 15, og de dagene jeg jobber sent, så blir ikke han levert kl. 7 og må være der til 17, men når mannen skal hente og han er ferdig 16, og har 35 min til barnehagen så er vi avhengig av at den ikke stenger 16.30, men de dagene leverer jo jeg ikke han før 9.30-10