Åpningstid i bhg.

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Hva er åpningstidene i barnehagene hos dere?

Vi har flyttet til nabokommunen og her er det ingen barnehager i nærheten som åpner før 7.15, i tillegg stenger de 16.45, er dette normalt rundt forbi? Barnehagen vi har nå er åpen fra 7-17, jeg jobber turnus, og mannen 07.30-16.00, 35 min hjemmefra, så det er sånn at de dagene jeg jobber tidlig, fra 7-15 så må han levere, det går ikke hvis barnehagen ikke åpner før 7.15, og de dagene jeg jobber sent, så rekker ikke han å hente før barnehagen stenger.

Funker veldig fint i barnehagen han går nå, for det er i tillegg på vei til jobb for han, men det er jo 15 min å kjøre fra hjemme, pluss at det er her han skal begynne på skolen, så hadde vært mest praktisk å ha han nær hjemme, da det også kommer en liten til snart.

7.15-16.30
Vi brukte aldri ha han der fa åpning til stengetid så for oss holdt åpningstiden i lange baner

Normalen her er 7-17. To( inkl bhg mine går i) har 06.30-16.30. Noen få har også 06.45-16.45(17). Her begynner mannen på jobb kl 06 og sluttet kl 14. Han får aldri levert så jeg er avhengig av å kunne levere barna før jeg skal noe. Grunnen til åpningstidene i vår bhg er rett og slett gamlehjemmet og dere turnuser. Bhg og gamlehjemmet ligger veldig nærme og barna går tur dit, så når bhg ble bygd så fikk den åpningstider etter turnusen der. Turnusen er fra 07 og man må kunne levere før jobb.

I min sønns bhg: 07.30-17.00
I barnehagen hvor jeg jobber: 06.45-17.00

7.15-16.30
Vi brukte aldri ha han der fa åpning til stengetid så for oss holdt åpningstiden i lange baner
Handler ikke om at vi har han der hele åpningstiden, men de dagene jeg jobber tidlig må mannen levere, da må barnehagen åpne 7, men da er jo jeg ferdig så jeg får hentet han litt over 15, og de dagene jeg jobber sent, så blir ikke han levert kl. 7 og må være der til 17, men når mannen skal hente og han er ferdig 16, og har 35 min til barnehagen så er vi avhengig av at den ikke stenger 16.30, men de dagene leverer jo jeg ikke han før 9.30-10

Wow, da måtte jeg ha sluttet og jobbe. Hadde ikke hatt sjangs til og få det til og fungere. Og vi bor ganske nærme jobb.
Jeg også, kan ikke skjønne at det ikke er et problem for flere, vi har jo egen sykehusbarnehage, den åpner slik at man rekker å levere før jobb, men så blir ikke det nærmere skolen for hans del heller, så da er det nesten like greit å ha han i den barnehagen han er i nå

Handler ikke om at vi har han der hele åpningstiden, men de dagene jeg jobber tidlig må mannen levere, da må barnehagen åpne 7, men da er jo jeg ferdig så jeg får hentet han litt over 15, og de dagene jeg jobber sent, så blir ikke han levert kl. 7 og må være der til 17, men når mannen skal hente og han er ferdig 16, og har 35 min til barnehagen så er vi avhengig av at den ikke stenger 16.30, men de dagene leverer jo jeg ikke han før 9.30-10
Spør om p komme litt senere på jobb når han må levere ? Og gå 10 min før mår han skal hente?

Vi bor i pendlerlommune men det var ytterst få som trengte lengre åpningstid og derfor ble den ikke endret

Back
Topp