Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker på deg <3 hvordan går det Idag ?
sender deg en stor klem<3Åhh takk <3 uff var så innstillt på junibaby så er ganske lei endablør enda så regner med det er tanterød. Skulle egentlig hatt tr på lørdag så hvis vi ikke hadde prøvd å bli gravid så hadde tr komt 2 dager for sent og tanken på å ha vært gravid hadde ikke slått meg. Så håper og krysser fingrene for at syklusen er sånn noen lunde i gjenge og at jeg får el om ca 2 uker så vi kan prøve på nytt. Er enda litt inne her og sniker, misunner dere og syns det er så urettferdig at jeg ikke kunne bli her
buhu
![]()
Åhh takk <3 uff var så innstillt på junibaby så er ganske lei endablør enda så regner med det er tanterød. Skulle egentlig hatt tr på lørdag så hvis vi ikke hadde prøvd å bli gravid så hadde tr komt 2 dager for sent og tanken på å ha vært gravid hadde ikke slått meg. Så håper og krysser fingrene for at syklusen er sånn noen lunde i gjenge og at jeg får el om ca 2 uker så vi kan prøve på nytt. Er enda litt inne her og sniker, misunner dere og syns det er så urettferdig at jeg ikke kunne bli her
buhu
![]()