Ånnei :(:(

Det samme er det med mine pupper, de er ikke like ømme, men testen hos meg i dag er sterkere enn tidligere :) Puppene må ikke nødvendigvis være ømme hele tiden, mine har vært av og på siden positiv test :)

Igjen, håper alt går bra *klemmepå*

Huff utrolig trist å høre,men håper virkelig at spiren har klart seg fast<3

Dette var trist å lese :( Sender deg en stoor klem <3

Jeg hadde litt det samme som deg for et par mnd siden. Først litt blod, så mer og mer. Var til slutt som en litt svak, vanlig mens som varte litt over en uke. Ingen klumper eller noe annet. Var 6 uker på vei. Desverre viste deg å være en SA :-( Nå er jeg uansett gravid igjen og det gikk veldig fort! Så ingen grunn til å blir altfor lei deg om det nå er en SA, du skal se du blir raskt gravid igjen. Og når det skjer så tidlig, er det jo noe som ikke uansett hadde vært levedyktig, så bedre at det skjer nå enn i uke 12... Så kan du fortere prøve igjen! Uansett er det en påkjenning, så ta tiden til hjelp ;-) Og jeg krysser jo selvfølgelig fingrene for at det fortsatt er liv inni deg! :-)

Kan ikke si noe aent enn tusen takk for støttende og goe ord fra dere:) setter utrolig stor pris på d :)

Tenker på deg <3 hvordan går det Idag ?

Åhh takk <3 uff var så innstillt på junibaby så er ganske lei enda :( blør enda så regner med det er tanterød. Skulle egentlig hatt tr på lørdag så hvis vi ikke hadde prøvd å bli gravid så hadde tr komt 2 dager for sent og tanken på å ha vært gravid hadde ikke slått meg. Så håper og krysser fingrene for at syklusen er sånn noen lunde i gjenge og at jeg får el om ca 2 uker så vi kan prøve på nytt. Er enda litt inne her og sniker, misunner dere og syns det er så urettferdig at jeg ikke kunne bli her :( buhu :(

Åhh takk <3 uff var så innstillt på junibaby så er ganske lei enda :( blør enda så regner med det er tanterød. Skulle egentlig hatt tr på lørdag så hvis vi ikke hadde prøvd å bli gravid så hadde tr komt 2 dager for sent og tanken på å ha vært gravid hadde ikke slått meg. Så håper og krysser fingrene for at syklusen er sånn noen lunde i gjenge og at jeg får el om ca 2 uker så vi kan prøve på nytt. Er enda litt inne her og sniker, misunner dere og syns det er så urettferdig at jeg ikke kunne bli her :( buhu :(
sender deg en stor klem<3

Uff, får så vondt av deg. Håper på det beste for deg, og sender en stor klem! <3

Tusen takk, d varmer - selv om jeg så vidt har snakka me dere <3 lykke lykke til til dere alle! Håper spirene deres klamrer seg fast og at dere får fine friske junibabyer <3

Ja trist er det uansett hvor langt man er på vei :(
Sender deg også en god klem og håper at det klaffer igjen kjapt :)
Er liksom alle håp og drømmer man mister i samme slengen..
Masse lykke til videre ;)

Back
Topp