Ånnei :(:(

Skal til legen 10.45. Oppdaterer senere... Men må nok bare innstille meg på det verste... Og vi som har planlagt altslags og vært overlykkelige i helgen :(:( hva undersøkelse tror dere legen gjør?

Skal til legen 10.45. Oppdaterer senere... Men må nok bare innstille meg på det verste... Og vi som har planlagt altslags og vært overlykkelige i helgen :(:( hva undersøkelse tror dere legen gjør?

Legen kommer nok til å måle hcg i første omgang, dersom denne synker istedenfor å øke så kan de dessverre ikke gjøre noe :(

Håper det kommer til å gå bra :)

Om du er ca 4 uker kan de ikke se mye på Ul, men de kan se hvor blødningen kommer fra, om den kommer innvendig fra og om livmorhalsen er åpen. De kan også måle hcg med to dagers mellomrom for å se om den stiger normalt. Harvært igjennom dette mange ganger selv, og usikkerheten om hva som skjer er ikke mye god.. Så krev en ul!! Krysser alt jeg har for deg, Lykke til:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Om du er ca 4 uker kan de ikke se mye på Ul, men de kan se hvor blødningen kommer fra, om den kommer innvendig fra og om livmorhalsen er åpen. De kan også måle hcg med to dagers mellomrom for å se om den stiger normalt. Harvært igjennom dette mange ganger selv, og usikkerheten om hva som skjer er ikke mye god.. Så krev en ul!! Krysser alt jeg har for deg, Lykke til:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvordan ser de hvor blødningen kommer fra? UL? Regner ikke med han må nedentil for å se?

Tusen takk alle for hjelp!

Ei venninne av meg blødde igjennom hele svangerskapet. Både brunlig å rent blod, å hun fikk ei vellskapt jente :) Dra til legen å få sjekket HCG, var det venninna mi gjorde, å det fortsatte jo bare å stige å stige :)
Hvis det er sa når du er så tidlig på vei så blir det nok sansynelig ikke noe utskrapning, var det legene sa til meg da jeg hadde sa i april. De sjekker om det er nødvendig med utskrapning etter uke 6 slik jeg forsto det.
Jeg mener også å huske at friskt blod er bedre enn brunt blod. Ta kontakt med legen du. Krysser fingrene mine for at det går bra å at spiren din har det fint. Klem

ps: en graviditetstest kan vise gravid inntil en hel uke etter man har mistet. det er derfor det er lurere å dra til legen for å måle om HCG stiger :)

Jeg blødde forrige gang i uke 6. Ikke så mye, men det syntes godt på papiret når jeg tørka meg. Tror det var såre slimhinner. Gikk bra den gang. Håper alt går bra med deg og den lille! *krysser fingre*

Tenker på deg Troika <3 Håper alt er i orden!!

Tusen takk for omtanken jenter.. Blir helt rørt!!

Jeg blødde siste svangerskap, fikk da komme til legen og han tok invendig ultralyd. Var da i uke 8. Fikk vite at alt så bra ut, men etter denne undersøkelsen ble alt mye vondere og mer blod. Jeg mistet dagen etter... Fortalte dette til jordmor, og hun sa at legen har ikke lov til å gjøre invendig ultralyd når man blør(!!!). Han har antagligvis trigget livmorhalsen slik at jeg aborterte:-( Vet ikke om det er sant, men pass på at du ikke opplever det samme...:-(

hos meg har det begynt som spotting men tatt seg opp utover dagen til en stor mensenblødning med masse klumper i.. altså ser ut som små blodkaker

sist svangerskap hadde jeg en mensen blødning som var av og på i 3 dager men gikk bra her så det trenger ikke bety noe om blodet er friskt

det beste så tidlig er vel å måle hcg via blodprøve for å se om det stiger...sikreste, siden de ikke kan se noe så tidlig,

jeg blødde i uke 6 sist gang jeg var gravid, kom en del friskt blod når jeg var på do..litt mye vil jeg si...men stoppet opp, trodde alt håp var ute da.. hadde ingen smerter... og på ultra i uke 7 så de hjertene slo <3 så alt var bra da,
så trenger ikke bety det værste, men er jo lett å tenke sånn.og man skal jo alltid ta det alvorlig...
krysser fingrene for at alt er bra med spiren din, klem

Takk for alle tankene :) legen målte hcg, skal tilbake i neste uke for å måle... Men har innstilt meg på at det ikkje gikk denne gang... Har menssmerter og blør litt jevnlig friskt blod. Og de ømme puppene jeg har hatt siden El er i dag borte. Var ikke forberedt på at dette skulle skje, men siden d måtte skje så er jeg gla at det skjedde så tidlig selv om dette er en trist dag :( krysser fingrene for at en ny spire sitter snart :-) ønsker dere alle lykke til i svangerskapet :-)

Takk for alle tankene :) legen målte hcg, skal tilbake i neste uke for å måle... Men har innstilt meg på at det ikkje gikk denne gang... Har menssmerter og blør litt jevnlig friskt blod. Og de ømme puppene jeg har hatt siden El er i dag borte. Var ikke forberedt på at dette skulle skje, men siden d måtte skje så er jeg gla at det skjedde så tidlig selv om dette er en trist dag :( krysser fingrene for at en ny spire sitter snart :-) ønsker dere alle lykke til i svangerskapet :-)

Huff jeg kjenner til det så altfor godt og vet hvordan du har det :( Ta vare på deg selv, og mist ikke håpet helt :) Heier på deg!

huff jeg får helt vondt i meg. Er akkurat slik jeg hadde det sist gang :/ Gir deg en god klem jeg å håper at til tross blødningene så sitter spiren. Å om ikke så håper jeg det sitter en spire for dere snart som vokser seg stor å sterk

Takk for alle tankene :) legen målte hcg, skal tilbake i neste uke for å måle... Men har innstilt meg på at det ikkje gikk denne gang... Har menssmerter og blør litt jevnlig friskt blod. Og de ømme puppene jeg har hatt siden El er i dag borte. Var ikke forberedt på at dette skulle skje, men siden d måtte skje så er jeg gla at det skjedde så tidlig selv om dette er en trist dag :( krysser fingrene for at en ny spire sitter snart :) ønsker dere alle lykke til i svangerskapet :)
Først må jeg få gi en stor klem, for dette er ikke gøy uansett hvordan det ender. Så vil jeg si at mine ømme pupper også har forsvunnet, vel ikke puppene - men ømheten. Hatt ømme pupper siden 2 dpo, og det ga seg 11 dpo ca. Nå er jeg 13 dpo. Jeg kjenner det gjør meg litt nervøs, men jeg fikk min hittil sterkeste strek i dag.

Back
Topp