Ville alikevel sjekka det opp. For det trenger ikke være t du mister. Kjenner ei som hadde det slik flere ganger i første del av svangerskapet.Skulle være trist fjes, ikke gla fjes... Takk for tips og råd![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville alikevel sjekka det opp. For det trenger ikke være t du mister. Kjenner ei som hadde det slik flere ganger i første del av svangerskapet.Skulle være trist fjes, ikke gla fjes... Takk for tips og råd![]()
Skal til legen 10.45. Oppdaterer senere... Men må nok bare innstille meg på det verste... Og vi som har planlagt altslags og vært overlykkelige i helgenhva undersøkelse tror dere legen gjør?
Om du er ca 4 uker kan de ikke se mye på Ul, men de kan se hvor blødningen kommer fra, om den kommer innvendig fra og om livmorhalsen er åpen. De kan også måle hcg med to dagers mellomrom for å se om den stiger normalt. Harvært igjennom dette mange ganger selv, og usikkerheten om hva som skjer er ikke mye god.. Så krev en ul!! Krysser alt jeg har for deg, Lykke til
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Takk for alle tankenelegen målte hcg, skal tilbake i neste uke for å måle... Men har innstilt meg på at det ikkje gikk denne gang... Har menssmerter og blør litt jevnlig friskt blod. Og de ømme puppene jeg har hatt siden El er i dag borte. Var ikke forberedt på at dette skulle skje, men siden d måtte skje så er jeg gla at det skjedde så tidlig selv om dette er en trist dag
krysser fingrene for at en ny spire sitter snart
ønsker dere alle lykke til i svangerskapet
![]()
Huff jeg kjenner til det så altfor godt og vet hvordan du har detTa vare på deg selv, og mist ikke håpet helt
Heier på deg!
Først må jeg få gi en stor klem, for dette er ikke gøy uansett hvordan det ender. Så vil jeg si at mine ømme pupper også har forsvunnet, vel ikke puppene - men ømheten. Hatt ømme pupper siden 2 dpo, og det ga seg 11 dpo ca. Nå er jeg 13 dpo. Jeg kjenner det gjør meg litt nervøs, men jeg fikk min hittil sterkeste strek i dag.Takk for alle tankenelegen målte hcg, skal tilbake i neste uke for å måle... Men har innstilt meg på at det ikkje gikk denne gang... Har menssmerter og blør litt jevnlig friskt blod. Og de ømme puppene jeg har hatt siden El er i dag borte. Var ikke forberedt på at dette skulle skje, men siden d måtte skje så er jeg gla at det skjedde så tidlig selv om dette er en trist dag
krysser fingrene for at en ny spire sitter snart
ønsker dere alle lykke til i svangerskapet
![]()