Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mye blod må d komme for å konkludere me at en har mistet?? Har aldri mistet før og nå kom d litt blod på do
Hvordan vet jeg d?
Jeg ville ringt tror jeg å spurt om en hcg prøve. Jeg trodde selv at alt kom ut av seg selv. Men på sykehuset sa di at det var rester. En omgang med tabletter, så trodde jeg at alt var ute. Men nei, neste undersøkelse fortsatt rester så da endte det i utskraping.Er litt brunlig, men ikke mye... De ømme puppene har forsvunneter det vanlig å ringe til legen og ta blodprøve? Har lest om utskrapning, er d nødvendig når jeg er så tidlig på vei?
Jeg ville ringt å spurt hva de mente hos legen.Hva om en tar graviditetstest?hvis jeg går til legen i dag, har hcg hormonet forsvunnet så fort?
Jeg ville ringt tror jeg å spurt om en hcg prøve. Jeg trodde selv at alt kom ut av seg selv. Men på sykehuset sa di at det var rester. En omgang med tabletter, så trodde jeg at alt var ute. Men nei, neste undersøkelse fortsatt rester så da endte det i utskraping.
Om du tar en sånn clearblue med uke indikator på kanskje ?Hva om en tar graviditetstest?hvis jeg går til legen i dag, har hcg hormonet forsvunnet så fort?
Om du tar en sånn clearblue med uke indikator på kanskje ?
Så skal den vel vise 3-4 nå?
Ja det er helt sant at det ordner nok bedre opp selv når man en kortere på vei. Men hva om du sier til legen at du ikke aner hvor langt du er på vei ?Uffdamen da var du ti uker? Kanskje det går litt lettere siden jeg bare er 4 uker
JeppHvorfor da? For å øke sjangsen til å få time?![]()
Føler kansje de ikke orker å ta det så seriøst når man er så kort på vei (selv om de burde det).Hvorfor da? For å øke sjangsen til å få time?![]()
Masse lykke til ! !!Ja sant detskal ringe når de åpner om 10min!
Skulle være trist fjes, ikke gla fjes... Takk for tips og rådNå var blodet mer rødt ;( buhuuu ;(;(