Ånnei :(:(

Troika

Glad i forumet
Septembermødre <3
Hvor mye blod må d komme for å konkludere me at en har mistet?? Har aldri mistet før og nå kom d litt blod på do :(
Hvordan vet jeg d?

Hvor mye blod må d komme for å konkludere me at en har mistet?? Har aldri mistet før og nå kom d litt blod på do :(
Hvordan vet jeg d?

Er det friskt blod? Mine SA'er har startet med litt mørke brunt blod med slim i, og så har det bare tatt seg opp og blitt rødt og friskt etterhvert

Det moment veldig om en kraftig mensen med mørkt blod og masse slim. Hvis du er redd for at du har mistet eller er i ferd med å miste så værsåsnill å reis til legen å ta en blodprøve da vil man finne ut om hcg stiger eller synker. Og om det stiger kan man jo slappe helt av for da er du fortsatt gravid og du slipper å utsette deg selv for unødvendig stress. Jeg snakker av erfaring:) Masse lykke til sender deg en stor klem<3

Hos meg begynte det med noen dråper friskt blod på papiret når jeg tørket meg. De neste dagene ble det litt mer. Den 4 eller 5 dagen begynte det å komme klumper..

Men er jo mange som blør litt uten at det er farlig :)

Jeg ringte og fikk privat ul samme dagen og fikk vite da at jeg var i ferd med å miste. Men var da 10 uker.
Tror ikke de klarer å se på ul så tidlig på vei som vi er.
Men mål hcg hos legen som det blir sagt ovenfor her. Så får du et svar på den. Lykke til !

Er litt brunlig, men ikke mye... De ømme puppene har forsvunnet :( er det vanlig å ringe til legen og ta blodprøve? Har lest om utskrapning, er d nødvendig når jeg er så tidlig på vei?

Hva om en tar graviditetstest?hvis jeg går til legen i dag, har hcg hormonet forsvunnet så fort?

Er litt brunlig, men ikke mye... De ømme puppene har forsvunnet :( er det vanlig å ringe til legen og ta blodprøve? Har lest om utskrapning, er d nødvendig når jeg er så tidlig på vei?
Jeg ville ringt tror jeg å spurt om en hcg prøve. Jeg trodde selv at alt kom ut av seg selv. Men på sykehuset sa di at det var rester. En omgang med tabletter, så trodde jeg at alt var ute. Men nei, neste undersøkelse fortsatt rester så da endte det i utskraping.

Hva om en tar graviditetstest?hvis jeg går til legen i dag, har hcg hormonet forsvunnet så fort?
Jeg ville ringt å spurt hva de mente hos legen.
Jeg har ikke så veldig god greie på det med stigning og synking..

Jeg ville ringt tror jeg å spurt om en hcg prøve. Jeg trodde selv at alt kom ut av seg selv. Men på sykehuset sa di at det var rester. En omgang med tabletter, så trodde jeg at alt var ute. Men nei, neste undersøkelse fortsatt rester så da endte det i utskraping.

Uffda:( men da var du ti uker? Kanskje det går litt lettere siden jeg bare er 4 uker

Om du tar en sånn clearblue med uke indikator på kanskje ?

Så skal den vel vise 3-4 nå?

Tok den på lørdag og da viste den 1-2. Men har ikke mer tester i hus.
Skal ringe til legen!

Uffda:( men da var du ti uker? Kanskje det går litt lettere siden jeg bare er 4 uker
Ja det er helt sant at det ordner nok bedre opp selv når man en kortere på vei. Men hva om du sier til legen at du ikke aner hvor langt du er på vei ?

Hvorfor da? For å øke sjangsen til å få time? :p

Ja sant det :) skal ringe når de åpner om 10min!

Nå var blodet mer rødt ;(:( buhuuu ;(;(

Back
Topp