Ånei!!!

Så bra at noen har kjennskap til prosedyrer og kan dele med deg (og oss andre uvitende) Håper det går bra med lille gutten og at oppvekkingen i morgen er vellykket!
 
Huff :( Krysser fingra for at det går bra. Og det er jo tross alt betryggende at han ble sendct til Oslo, ser de har ekspertisen! Krysser fingre
 
Hvordan går det med den lille???
 
Uff, så forferdelig trist og skummelt. Håper behandlingen er vellykket, har du hørt noe mer?
 
Håper alt har gått bra her og sender mere god energi i retning den lille!!
Ønsker hele familien og alle berørte alt godt og håper alt har gått bra. 
 
Jeg blir litt irritert på mannen min.. Det er han som får informasjonen fra de andre søsknene sine. Det han sa til meg etter å ha snakket med broren sin er: de vet ikke noe nytt, men han kommer visst ikke til å bli helt frisk..! Jeg spør han om babyen er våken og om de får lov til å holde han og om oppvåkningen har gått bra!?! Dette vet han ikke for han spurte ikke.. Mannfolk!Er ikke det det viktigste å få greie på for øyeblikket? De begynte jo oppvarmingen natt til i går.. Jeg har så lyst til å spørre om dette, men føler ikke jeg vil mase på noen i denne situasjonen.. Må instruere mannen om hva han skal spørre om neste gang i alle fall..
 
Skjønner det er litt ekstra lett å bli frustrert når man møter på slike hendelser i livet. Men det hjelper kanskje å tenke på at mannen din ikke er vant med en slik situasjon heller og derfor ikke vet helt hva han skal spørre etter eller gjøre. Er jo ikke så enkelt dette. Så håper  det kan  hjelpe for dere å snakke sammen om det dere lurer på og så får han spørre om det neste gang han snakker med de. Håper alt ordner seg med den lille, så godt det kan!! *stoooor klem* Husk: Det er lov å være frustrert, sint osv. Tenker på dere!
 
Takk.. :) Ja, det er jo ikke noe lett for noen dette her.. Håper vi får gode nyheter i dag.. :)
 
Ikke anklag mannen din for mye da.. det er tross alt en ny situasjon som man ikke nødvendigvis vet hva man skal si og gjøre i..

Kanskje du kunne snakke med broren neste gang han tar kontakt for å oppdatere dere? For da blir det jo ikke at du trenger på for å få informasjon.. og kanskje du kan få gitt noen oppmuntrende ord på veien til foreldrene som nok har lange og tunge dager nå..

Krysser fingrene og håper at dere får gode nyheter om lille gutten snart <3
 
uff, blir helt tårevåt jeg når jeg tenker på den opplevelsen til foreldrene til dette barnet har nå og det stakkars barnet også 

hvorfor kan ikke alle få en fin fødselsopplevelse?? har hørt så mange skrekk historier og skjønner ikke hvrofor slikt må skje!! 

håper den lille gutten kjemper seg gjennom det og klarer segemoticon
 
Huff, jeg krysser fingrene for gode nyheter idag!!! Det er nok ikke lett for mannen din å spørre og kanskje ikke så lett for søsknene hans og snakke om det/dele all info over telefonen heller...? Ikke vet jeg, men dette er jo en fryktelig vanskelig situasjon så all reaksjon er vel en naturlig reaksjon.
Håper inderlig det går bra med lille gullet!
 
Nei og nei, for en opplevelse for de vordende foreldre, og alle rundt også for den saks skyld!! Metdoden er også brukt på voksne, med mye gode resultat! Ser det er oppdatering fra idag, men hold oss oppdatert!! Og det med mannfolk, det er typisk, men når det er svigerinnen din, så syns jeg det er bedre man viser at man bryr seg, enn og ikke la høre fra seg i det hele tatt...så ikke vær redd for og ta kontakt selv, det trenger og vite at andre bekymrer seg og bryr seg også!
 
Hei alle sammen! Vi har fått de beste nyhetene noensinne! Gutten blir helt frisk og kan komme hjem om noen dager! Det er helt utrolig og det er stor jubel! Hipp hurra! :-D Helt vill følelse å få de nyhetene.. Tenk så deilig for foreldrene å endelig få holde gutten sin og vite at den største skrekken de hadde ikke ble noe av og at babyen er helt i orden.. Fantastisk! Etter å ha vært i det marerittet i flere dager.. Og jeg har ikke hengt mannen min.. Hehe.. Kjeftet ikke på han engang.. Måtte bare få ut frustrasjonen min her.. ;)
 
 å så bra!! nå ble jeg skikkelig lettet og kjempe glad! kan tenke meg dere og foreldrene til babyen er helt i ekstase nå.. 



 


filiol skrev:
Hei alle sammen! Vi har fått de beste nyhetene noensinne! Gutten blir helt frisk og kan komme hjem om noen dager! Det er helt utrolig og det er stor jubel! Hipp hurra! :-D Helt vill følelse å få de nyhetene.. Tenk så deilig for foreldrene å endelig få holde gutten sin og vite at den største skrekken de hadde ikke ble noe av og at babyen er helt i orden.. Fantastisk! Etter å ha vært i det marerittet i flere dager.. Og jeg har ikke hengt mannen min.. Hehe.. Kjeftet ikke på han engang.. Måtte bare få ut frustrasjonen min her.. ;)

Juba!! Så gode nyheter at jeg fikk gåsehud i ansiktet ;) Det var fantastiks å høre!!
Kos dere masse og ta vare på denne spesielle gutten, han har fighterevner ut av en annen verden!! *stor god klem*
 
For en LETTELSE. Så fantastisk at alt vil gå bra :):):):):):):):)
 
Jeg sitter her med tårer i øynene og smiler for disse gode nyhetene <3 <3 Så fantastisk!!
 
Ja! Det er jo helt utrolig! :-D Gleder meg til de kommer hjem så vi kan hilse og snuse på han og dele gleden!! :)
 
Back
Topp