Ånei.. måtte fortelle det på jobben

Kjekt med forståelsesfulle sjefer.
Holdt på å si det med en forglemmelse i går. Så lenge jeg ikke er kvalm så kan jeg skjule det men vil helst holde det hemmelig til nyttår iallefall.
 
Oki, har slik smitte der jeg jobber også så det må sjekkes opp!!
Ja da burde du høre med noen:) vi har hvertfall.en bedriftsjordmor som er oppdatert på det:) men mrsa er det eneste jeg husker fra sist:)
 
Ja da burde du høre med noen:) vi har hvertfall.en bedriftsjordmor som er oppdatert på det:) men mrsa er det eneste jeg husker fra sist:)
Vi har det vi og så får ta kontakt med henne :) Har mye smitte der jeg jobber, trodde at så lenge en følger retn.linjer for smitteisolering og beskyttelse så kunne gravide være inne hos alle typer smitte. Men viktig å undersøke!
 
Vi har det vi og så får ta kontakt med henne :) Har mye smitte der jeg jobber, trodde at så lenge en følger retn.linjer for smitteisolering og beskyttelse så kunne gravide være inne hos alle typer smitte. Men viktig å undersøke!
Kan godt Være det stemmer:) fikk bare beskjed om å unngå visse ting sist :) sikkert bare for å Være 100% sikker :)
 
Sjefen min tok det supert, men så er hun også svigermor da :p
Jeg gruer meg mer til å fortelle det til de andre jeg jobber sammen med.
 
Ja, jeg er happy. Tror du at du sjefen din kommer til å reagere dårlig? Kjipt å måtte stresse over det i tillegg, er jo nok stress i hverdagen ;-)
Jeg tror ikke de tar det så veldig dårlig, men jeg startet i ny jobb i august, og mye opplæring så har liksom ikke kommet ordentlig i gang enda :p skulle starte for fullt når jeg er ferdig med skolen til våren, men nå blir det jo permisjon i stedet...

Så er det ikke så mange ukene siden at det ble sagt at permisjon er noe "herk", med å finne vikarer osv.. :p men altså, er ikke noe jeg kan gjøre med det, det skjer jo uansett :D
 
Jeg tror ikke de tar det så veldig dårlig, men jeg startet i ny jobb i august, og mye opplæring så har liksom ikke kommet ordentlig i gang enda :p skulle starte for fullt når jeg er ferdig med skolen til våren, men nå blir det jo permisjon i stedet...

Så er det ikke så mange ukene siden at det ble sagt at permisjon er noe "herk", med å finne vikarer osv.. :p men altså, er ikke noe jeg kan gjøre med det, det skjer jo uansett :D
Jeg krysser fingrene for at sjefen din tar det fint likevel :)
 
Så kjedelig når man må si det før man ønsker. Jeg må nok også det. Er sykepleier og jobber på en avdeling med noen smttetyper jeg må unngå nå. Så vanskelig å skjule det da!

Er i samme situasjon, jobber på sykehjem å der har vi en pasient med en skummel smittsom bakterie som jeg ønsker veldig å unngå. Vurderer å gå til sjefen å fortelle om graviditeten ila neste uke. Er bare 5 uker da....
 
Er i samme situasjon, jobber på sykehjem å der har vi en pasient med en skummel smittsom bakterie som jeg ønsker veldig å unngå. Vurderer å gå til sjefen å fortelle om graviditeten ila neste uke. Er bare 5 uker da....
Det er så kjedelig når man av praktiske grunner på jobb må spre det. Selv om man ikke har sagt noe til familie eller noen andre..
 
Har du fått søkt om tilrettelegging via IA (nav)? :) Tok sjefen det bra?

Nei, vi har ikke det enda. Er usikker på hvor mye jeg kommer til å trenge, er det sånn man må søke om 100 år i forveien?

Sjefen tok det veldig fint :) hun er typen medmenneske, og de andre voksne jeg jobber med (i barnehage) var også veldig glad på mine vegne! Ble noen jubelhyl og klemmer :p hun jeg jobber tettest med klarte ikke å dy seg, og fortalte barna at jeg hadde en stor hemmelighet :p
 
Back
Topp