Ånei.. måtte fortelle det på jobben

Feta

Betatt av forumet
Jeg er bare 6+6 i dag men måtte fortelle det på jobben. Er så kvalm på jobb at jeg har kastet opp i arbeidstiden både i går og i dag. Også er det kjempelytt på dametoalettet, så jeg føler alle skjønner hva som skjer. Men sjefen er kul og sa det var greit at jeg kunne komme etter fleksitid og heller jobbe lengre. Håper det hjelper :-)

Er man kvalm å kaster opp er det jo ikke akkurat så lett å skjule det? Bra du har en kul sjef, da blir alt så mye lettere! :)

Ja, veldig fornøyd med sjefen. Jeg var jo superskeptisk til å si noe så tidlig. Men sjefen bare smilte, gratulerte meg og gav meg anbefaling på en type tørre kjeks kona hans hadde brukt når hun var kvalm. :-)

Er godt når en har sånne sjefer.. Jeg måtte si det rundt 5-6 uker selv jeg siden jeg kastet opp så mye.. Siden jeg og har reisevei på 1,5 time en vei så var det lettere å forstå om jeg heller jobbet hjemme på de værste dagene.. Heldigvis så var kona hans like dårlig så han skjønte hvordan jeg hadde det..

Så flott du også har en god sjef. Det er deilig å bli møtt med forståelse når føler seg så svak og sliten, men likevel har lyst til å yte like bra som de andre på jobben ;-)

Tenk om alle sjefer var sånn ;)

Så flott at sjefen tok det bra :)

Haha artig med anbefaling av kjeks :) Så bra at sjefen tok det sånn, gruer meg til å fortelle min om en ukes tid :/

Håper sjefen min tar det like bra! :) Jeg vet ikke helt når jeg skal si det. Jeg kommet tilbake fra permisjon 20.januar. Er kroppen som sist så er jeg sikkert synlig gravid allerede da. Usikker på om hun ville satt pris på å gå vite det før jeg begynner igjen.

Så kjedelig når man må si det før man ønsker. Jeg må nok også det. Er sykepleier og jobber på en avdeling med noen smttetyper jeg må unngå nå. Så vanskelig å skjule det da!

Back
Topp