Ånei.. Gravidhjerne!

Guriks

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Samboeren ringer (er på tur hjem, ca en time unna) og ønsker seg hjemmelagd pizza til fotballkampen kl 20.00 i kveld. Jeg sier ok og legger på. 5 min senere spretter jeg opp av sofaen og begynner å lage deig.. Den skal jo heve en liten time, så bare å sette i gang! Så nå er kl halv fem og deigen har hevet i en halv time allerede.. :P 41 dager igjen..

Det er bare å heve den ferdig, pakke den inn i plastikk og legge den i kjøleskapet. Da går gjæren i dvale.

Eller du kan lage pizzaen ferdig og bare halvsteke den. Steker den ferdig rett før (",)

Det er bare å heve den ferdig, pakke den inn i plastikk og legge den i kjøleskapet. Da går gjæren i dvale.

Eller du kan lage pizzaen ferdig og bare halvsteke den. Steker den ferdig rett før (",)
Ja, må legge den i kjøleskapet så lenge :D så fjern vettu :P

Hehe. Sånn kan det gå :) !! Jeg kunne ikke bruke en kjøttdeig i går fordi den gikk ut 5.oktober. Hadde ikke skiftet fra september på kalenderen, så 5.oktober var ifølge den en lørdag, altså i går. Dro ut og kjøpte ny kjøttdeig :oops: Så ble sen mddag. Så det da jeg kom hjem igjen:facepalm:

Hehe. Sånn kan det gå :) !! Jeg kunne ikke bruke en kjøttdeig i går fordi den gikk ut 5.oktober. Hadde ikke skiftet fra september på kalenderen, så 5.oktober var ifølge den en lørdag, altså i går. Dro ut og kjøpte ny kjøttdeig :oops: Så ble sen mddag. Så det da jeg kom hjem igjen:facepalm:
Hahaha :D tydelig at hjernen er opptatt med baby :P

Hehe, fin den. Godt det ikkje var verre. Har hatt det litt sånn lenge, så korleis skal ammetåka bli! ;-p

Back
Topp